|
טרחתי לשמוע את זה ו....
אני המום, זה דווקא טוב!
אם "מרקו וי" היה מנגן לי כזה דבר, לא הייתי מתפלא בכלל.
לכלכת את הצלילים בטוב טעם. 
זה לא "מרגש" אבל זה חזק ומרשים. יש בזה משהו
groovy
מאוד.
ויבר, זה באמת נישמע כמו להיט מתוכניות הצהריים של
ID&T
של פעם ואפילו יש הרבה במות בפסטיבלים הולנדיים שהמוזיקה הזו מככבת בהם.
Last edited by uzi on Jan-19-2010 at 18:34
|