|
|
|
|
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
May-07-2002 18:11
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
omdat ik geen zin had om een nieuwe thread hiervoor te openen EN om deze thread nieuw leven in te blazen, heb ik ff het 1 en ander op een rij gezet, wat hier aan deze kant van het land binnen afzienbare tijd op het programma staat :-)
vrijdag 7 juni: dj bossi (cosmic gate) @ newyork hengelo
vrijdag 7 juni: gary D @ Index (dld)
zaterdag 16 juni: TILT @ zaal dijk (volgens mij heb ik het hier over dezelfde als uit zon nummer.. kweet alleen niet zeker==>> weekie later is ie trouwes ook nog ergens in het oosten te vinden )
zaterdag 16 juni: essential dj team @ zak Uelsen ==> hier ben ik dus
zaterdag 29 juni: dana @ zak uelsen (overigens heb ik op het infobord gezien dat er nog een redelijk goeie dj komt, maar naam ff vergeten)
zondag 30 juni (en dit verbaasd mij ECHT, de reden eigenlijk dat ik deze post doe(niet de moeite waard voor nieuwe thread vonnik ):
GIGI D'AGOSTINO @ zaaldijk lemele
toen ik dit hoorde had ik zoiets van: WTF doet gigi in hemelsnaam in zon boerenneuktent (want dat is zaaldijk, echt schoolvoorbeeld van)??
bij mijn weten is ut lang geleden of anders de 1e keer dat ie in nederland is....
dus, voor de liefhebbers==>> zoals ik al zei, voor de liefhebbers.
ik ga na de laatste niet... hoop dan brak te zijn van Impulz EN ik weet wat voor een neuktent het is (geloof me, dat wordt echt stapelen)
voorverkoop begint over een week, en ik wil(nogmaals, voor de liefhebbers) wel tickets regelen die ik via de post opstuur.
en verder?
kweenie, kheb zo ongeveer alles gecheckt, en bij mijn weten is dit alles wat er te doen is... *sigh*
|
Jun-03-2002 13:07
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Jun-04-2002 15:36
|
|
|
 |
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
Jun-04-2002 20:17
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:22.
Forum Rules: