Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Chris Liebing uitgefloten op Sensation...
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002
Satan (eek!) Chris Liebing uitgefloten op Sensation...

Zelf ben ik helaas niet op het feest aanwezig geweest maar via een andere site is mij het weerzinwekkende bericht ter ore gekomen dat dhr. Liebing op Sensation zou zijn UITGEFLOTEN!!

de hardhousertjes en hardstylertje vonden het niet genoeg beuQen!
pffffff, wat een trieste actie!!!

blijkbaar is techno toch te moeilijk voor die simpele boeren die alleen maar willen HAKKEN en BEUQEN op wéér een of andere gare hardstyle remake van oude rave-platen.
nou, wat ben ik blij dat ik daar niet heen ben gegaan.. wat een triest publiek komt er toch op die feesten af zeg!!

(ook mauro picotto zou zijn uitgefloten, er zijn middelvingers naar hem opgestoken en tijdens zijn set werd om Dana geroepen)

ik weet het nu zeker: géén ID&T of UDC-feesten meer voor mij!!!
wat een trieste feesten!!!!
en wat een TRIEST publiek komt erop af!!!

*puke*

Last edited by AlFerox on Jul-15-2002 at 17:47

Old Post Jul-15-2002 17:39  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
klopt ja... op PF wordt Liebing ook een beetje de grond ingetrapt door de hardstyle liefhebbers... want ze vonden het nieg genoeg beuken...

van mij kreeg ie wel een applausje hoor, net als Picotto... al draaide de laatste écht bagger...

Old Post Jul-15-2002 17:43 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
Re: Chris Liebing uitgefloten op Sensation...

quote:
Originally posted by AlFerox

*puke*

Niet iedereen is zo. Ik heb wel gedurende de sets van Chris en Mauro op de tribune gezeten, maar ik heb ze niet uitgefloten. Ook geen applaus, maar goed. Maar Mauro had wel een vingertje verdiend dacht ik zo...... die draaide niet goed voor de tijd van de avond. En Liebing is gewoon niet mijn stijl.

Old Post Jul-15-2002 17:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

ik heb de tracklist van Liebings set gezien en het zijn alleen maar hitjes (als je daar wat betreft techno over kan spreken) die die gedraaid heeft. het is idd niet zijn (hardere) zogenaamde Schranz-stijl geweest.
maarja, dat kon je verwachten als je naar sensation gaat. aangezien sensation wordt opgezet als ID&T's meest toegankelijke feest.

waar het om gaat is dat het gewoon érg respectloos is om een DJ uit te lopen fluiten. bovendien getuigt het in dit geval van een behoorlijk portie muzikale onwetendheid!

Old Post Jul-15-2002 17:59  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict

Het enige moment dat ik me zou kunnen herinneren waarop Chris Liebing zou zijn uitgefloten, was toen zijn platenspeler ermee ophield, dan gaat men tegenwoordig nog al snel op de vingertjes. Vink redelijk triest, kan de beste overkomen namelijk.
En blijkbaar was mijn verwachting niet dat het zo knalhard zou zijn allemaal, want ik vond blijkbaar als enige zo ongeveer de set van Liebing gewoon relaxt goed.

Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day

Old Post Jul-15-2002 18:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vinyl Boy Click here to Send Vinyl Boy a Private Message Add Vinyl Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

Het is natuurlijk niet terecht om een dj uit te fluiten.
Maar als je net een michel de heij hebt gehoord die lekker aan het opbouwen was (te lang naar mijn mening).
Daarna een marco V die (naar mijn mening) ook meer in zijn mars heeft en je nog steeds niet lekker hebt kunnen stampen!! (wat normaal zeker wel kan bij marco) en dan dus Chris liebing krijgt die het ook nog eens lekker rustig houdt, tja heb je natuurlijk kans dat mensen het niet naar hun zin hebben.
Erg jammer van dit feest.

Er waren iig genoeg zitplaatsen.

Old Post Jul-15-2002 18:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
Re: Chris Liebing uitgefloten op Sensation...

quote:
Originally posted by AlFerox
ik weet het nu zeker: géén ID&T of UDC-feesten meer voor mij!!!
wat een trieste feesten!!!!

*puke*

en bedankt he, ten eerste: id-t en udc feesten lijken niet eens op elkaar. q-dance hardstyle en HQ hardhouse zijn zo verschrikkelijk verschillend. dus ik vind niet echt dat je de feesten kan vergelijken ook omdat er zoveel verschillende stylen op de feesten vertegenwoordigd zijn.

ten tweede: waarom zou een dj niet mogen worden uitgefloten. als de dj voor vele duizenden euros per uur niet eens de mensen aan het dansen kan krijgen, deze mensen moeten hard werken voor een kaartje. zij moeten vermaakt worden als hij dit niet kan moet ie maar opzouten. heel simpel. tis duidelijk dat meneer zijn naam niet kan waarmaken,

Old Post Jul-15-2002 18:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

dan haal je maar lekker verhaal bij die kontneukende geldwolven van ID&T!!

ga er maar vanuit dat iedere dj is opgedragen om erg toegankelijk en niet te moeilijk te draaien.

dat meneer zijn naam niet kan waarmaken?? hahaha, man je weet niet waar je over praat!!
als er één dj is die echt vanuit zijn hart werkt en er staat voor het publiek dan is dat Chris Liebing wel!!!
voor mijn part fluit je al je hardhouse/style djs lekker uit maar niet Chris Liebing!!

Old Post Jul-15-2002 18:44  China
M5
FREAK

quote:
Originally posted by Optimus
klopt ja... op PF wordt Liebing ook een beetje de grond ingetrapt door de hardstyle liefhebbers... want ze vonden het nieg genoeg beuken...

van mij kreeg ie wel een applausje hoor, net als Picotto... al draaide de laatste écht bagger...

lol het leek echt compleet nergens naar, 80% van zijn nummers waren COMPLEET RUK. funky zooi ofzow.. leuk voor thuis maar niet op zon feest en dat dan ook wel op prime-time. erg jammer dus.

Chris liebing vond ik echt ontzettend gaaf! vond al dat ik veel nummers herkende , maar dat kwam dus door de 'hitjes' die ie draaide, wat ik overigens niet erg vond.

maare van dat uitfluiten heb ik zelf niet veel meegekregen, maar zoiets doe je gewoon niet. Ik vond Dana ook ruk , maarja ik ga niet me middelvinger op lopen steken ofzow

als ik zag watvoor paupers er liepen verbaast het me nix dat er middelvingers opgestoken zijn , en zelfs gegooit met dingen d8 ik??

maarja..hoop dat id&t weet dat hardhouse en techno niet samengaat, en al helemaal niet in 1 zaal.

volgend jaar maar 3 editions ofzow... en dan ff speedy j ,umek en rush uitnodigen!

maarja op naar mysteryland (hoop ik)

Old Post Jul-15-2002 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Re: Re: Chris Liebing uitgefloten op Sensation...

quote:
Originally posted by basvh

ten tweede: waarom zou een dj niet mogen worden uitgefloten. als de dj voor vele duizenden euros per uur niet eens de mensen aan het dansen kan krijgen, deze mensen moeten hard werken voor een kaartje. zij moeten vermaakt worden als hij dit niet kan moet ie maar opzouten. heel simpel. tis duidelijk dat meneer zijn naam niet kan waarmaken,

lol was dit voor onzin?

kijk als mensen niet van techno houden hoe moet een dj dan mensen aant het dansen krijgen met techno? dus dan mogen ze gewoon uitgefloten worden omdat ze de mensen niet vermaakt hebben? ze hebben gewoon HUN ding gedaan, dat had iedereen vooraf kunnen weten en had je gewoon niet moeten komen.

beetje respect voor de dj's en hun stijl dus.

Old Post Jul-15-2002 19:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

of nog beter: volgend jaar gewoon GEEN techno op sensation! als je techno wil horen dan ga je maar lekker naar een ander feestje. en niet naar sensation!

BAH

laat ze er maar een hardhouse/hardstyle/hardcore beuQ-feest van maken

Old Post Jul-15-2002 19:17  China
Opti
tranceaddict in jail

Ter info: Liebing heeft 3/4 van zijn set met final scratch gedraaid. Het laatste half uur ging dat apparaat kapot en moest hij overschakelen op zijn gewone vinyl. Zijn hardste platen had hij echter in zijn laptop opgeslagen.

Old Post Jul-15-2002 19:29 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Chris Liebing uitgefloten op Sensation...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse ID Needed! MAD SOng [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ TAB - "Verso" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:44.

Forum Rules: