סתם סקרנות , חתם ב 2003 עם טייסטו הוציא אלבום ונעלם
Last edited by Dj_Kile on Mar-15-2010 at 16:27
whats his Alias?
quote:Originally posted by Viber whats his Alias? no alias , just eyal barkan http://www.discogs.com/artist/Eyal+Barkan it's so strange , he was quite a star over here until 2003 , there is no info about him on the net after that
אהה נו, פיספסת אות בכותרת, בטח שאני מכיר אותו, עוד כשהייתי ילד קטן והוא הפיק את הטראנס-ערסים שלו חחחח דווקא האלבום הכי רציני שלו לא הצליח וכנראה שנמאס לו מכל הסיפור, אין יותר מדיי סיבות לעשות מוזיקה אלקטרונית אתה יודע...אם נמאס לך אז אין סיבה להמשיך. או כמו שלוק צ"ייבל ניסח את זה לא מזמן: I'm making underground music? what am i an idiot?!?!
כן אבל אהבתי מאד את online וסתם ישבתי להאזין לו אתמול אבל העניין שהוא נעלם ממש בשיא, רגע הוא חתום ואחר אין
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA