Ik weet niet meer wie hem draaide op Impulz, Tom Harding of JP, maar die draaide een vette mix van het nummer Eminem - Without Me. Weet iemand hoe dit nummer heet??
Jul-07-2002 18:40
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
dat kan weleens de newe boozywoozy zijn, denket niet..iig die heeft daar een nummer van gemaakt, wel grappig opzich`, hijs nog niet uit zover ik weet
greetzor
Jul-07-2002 18:50
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Lab 4 heb ook een nieuwe track gemaakt met Eminem, Lab 4 hebbem zelf ook gedraaid op Impulz....weetnie of het die is. Er is een promo van, die is ook al geript alleen nog niet verspreid over het internet, dat zal alleen niet lang meer duren
Originally posted by TranceFool
Lab 4 heb ook een nieuwe track gemaakt met Eminem, Lab 4 hebbem zelf ook gedraaid op Impulz....weetnie of het die is. Er is een promo van, die is ook al geript alleen nog niet verspreid over het internet, dat zal alleen niet lang meer duren
dat zallem dan wel zijn, kan me niet voorstellen dat boozywoozy daar word gedraaid
greets
Jul-07-2002 19:43
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
het nummer is zo vet, toen lab 4 bezig was en ik vooraan stond en ze dit nummer uit de speakers lieten knalen werd ik echt gek. echte lekkere lab 4 hardhouse met de raps van eminem het kan niet beter
Jul-07-2002 20:57
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Oke, dus niet jp of tom harding heeft het gedraaid maar lab 4. Maar weet iemand dan hoe het nummer heet. Eminem - Without me (Lab 4 remix), of Lab 4 - Without Me (Promo)????
Jul-08-2002 20:36
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
volgens mij heet ie: Drunken'munky - E (Boozywoozy Promo Remix)
kan het ook verkeerd hebben hoor.
maar volgens mij is dit hem wel.
"boozy woozy" huh !!!
Jul-08-2002 20:53
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
boozy zal er wel ook remix op maken want die remixt alles waar die een euro kan aan verdienen maar er is toch echt een lab 4 remix. kijk maar is in deze thread. lab 4 draaide het op impulz.
Jul-08-2002 21:10
MennoB
Not Addicted Yet
ik kom net terug van renesse en daar in een discotheek draaide ze dit nummer ook. ik vroeg hoe deze plaat heette en de dj zei, kijk maar op de plaat staat alleen maar een E en tussen haakjes staat Eminem. dus ik vroeg of dj boozy woozy deze plaat had gemixd en toen zei hij, waarschijnlijk wel...dus ik denk niet dat het een lab 4 remix is.
Jul-20-2002 13:33
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Het IS de Boozywoozy remix, want woensdag zat ie in 'maak het of kraak het' op radio 538. Drunken Munkey - E (Boozywoozy remix). Ik vind het niet eens zooo slecht.
Hij is gemaakt trouwens, dus je zult hem binnenkort wel zien verschijnen in de top40....
Jul-20-2002 14:03
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
dat ie in maak et of kraak et zat neemt nog niet weg dat er ook een lab 4 remix kan zijn ze draaide em ook op de loveparade op de north events truck trouwens hehehe..kweet alleen niet welke versie