Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Waar gaan jullie uit? Let me know!!
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mastah jc
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: The Hague, Netherlands
Party Hat Waar gaan jullie uit? Let me know!!

eey mensen kwilde gewoon es weten waar jullie allemaal uitgaan enzo!!! Vertel me ff waar je woont en waar je uitgaat en hoeveel enzo!! dan weetk iig waark naar toe moet om ff de feesten te beleven he !!

Laat het me weten!!!


___________________
No Guru, No Method, No Teacher.

Old Post Jul-21-2002 18:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for mastah jc Click here to Send mastah jc a Private Message Add mastah jc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...



Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands

Ik gaat bijna elke zaterdag naar De Leeren Lampe toe het is daar iig wel altijd gezellig alleen je mot dr nie heen gaan voor de muziek en voor de late sluitingstijden

GrtZ


___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Jul-21-2002 18:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NiTro
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Hellendoorn City

BEn gister nog naar Discothek Zak, Uelsen (Duitsland) geweest. Was weer superrr. Komen regelmatig gast dj's als dana, pavo etc. Gister was het de beurt aan Woody van Eyden.

Laterrr


___________________

Old Post Jul-21-2002 18:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for NiTro Click here to Send NiTro a Private Message Add NiTro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D



Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen

quote:
naar De Leeren Lampe


Leeren lampe woohoow!!

ik ben daar 1 keer gewest, denk je ff leuk uit te gaan...om 2 uur gaan de lichten aan

Als je nog 3 idioten heb zien lopen ongeveer een jaar geleden, met hun arm in de lucht, tot ver na sluitingstijd, en urenlang zingend omdat we geen zin hadden om 16 km te gaan lopen naar ons vakantiehuisje...dan was dat onze meeting avant la lettre

maar ff serieus, ik ga meestal doordeweeks uit in wageningen..naar de studentencafe's en verenigingsfeesten en kroegen en borrels en desnoods de supermarkt als er nergens anders iets te zuipen valt...

In Rotterdam ga k bijna niet meer uit, maar af en toe naar Now&wow of Hollywood of Nighttown...heel soms gaat er nog een avondje Yland in, maar dat wordt steeeds minder...


___________________
I suck at making a sig...

Old Post Jul-21-2002 18:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

Uuhmm, Matrixx, Eau Arnhem of in Nijmegen-stad. En dan uiteraard eens in de zoveel tijd een leuk groter feestje opzoeken een eindje verder weg.

GreetZ, DC


___________________

Old Post Jul-21-2002 19:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: vergeten...

In Tilburg meestal eerst naar het cafe en dan eindigen we meestal in The Talk of in de Zino. En af en toe naar de Atmoz in Turnhout.

Old Post Jul-21-2002 19:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

Ik ga uit in den Bosch, (heel) soms ben ik te vinden in The Kings maar meestal ben ik te vinden in De Gompie, een kroeg in den Bosch. op www.kaaskiekjes.tk zijn foto's te vinden van die kroeg, ik sta er ook op. ga op zoek naar de 2 zoenende wijven, daarachter staat iemand in een rood shirt

(linken van plaatjes lukt niet)

ik ben dus die gast in het rode shirt en ik had die wijven daarvoor dus echt NIET gezien

vanaf komende dinsdag ben ik te vinden in Blanes


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Last edited by Blik on Jul-21-2002 at 21:20

Old Post Jul-21-2002 21:14 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

Meestal gewoon hier in Enschede, in de Kapsalon.. Meestal wel aardig wat bekenden dus dat is altijd wel gezellig. Verder valt er in Enschede echt helemaal niks te beleven, dus als het even kan zoek ik wel een feest elders in den lande op..

Maar goed dat zit er ook niet elk weekend in helaas..


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jul-21-2002 21:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mastah jc
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: The Hague, Netherlands

quote:
Originally posted by Blik
Ik ga uit in den Bosch, (heel) soms ben ik te vinden in The Kings maar meestal ben ik te vinden in De Gompie, een kroeg in den Bosch. op www.kaaskiekjes.tk zijn foto's te vinden van die kroeg, ik sta er ook op. ga op zoek naar de 2 zoenende wijven, daarachter staat iemand in een rood shirt

(linken van plaatjes lukt niet)

ik ben dus die gast in het rode shirt en ik had die wijven daarvoor dus echt NIET gezien

vanaf komende dinsdag ben ik te vinden in Blanes



jaaajaaa jij was vast die gast die voor dat de wijven gingen zoenen eerst met hun had gezoend en daarna lekker hun een triootje had aangepraat


___________________
No Guru, No Method, No Teacher.

Old Post Jul-21-2002 22:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for mastah jc Click here to Send mastah jc a Private Message Add mastah jc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....



Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands

Ik ga in Leiden uit in de Nexus, een soort 'studentenkroeg'(er komen kakkers uit de 5e & 6e klas), maar hier ben ik weinig meer te vinden en naar discotheek Incasa, daar heb je op donderdag 70s 80s night waar allemaal geile wijven op af komen.

Het uitgaansleven is hier een beetje afgestompt, soms ga ik naar Hollywood in R'dam verder zitten we de laatste tij gewoon gezellig bij iemand thuis, biertje drinken, jointje roken. Prima toch!

Ik wacht op volgend jr (vanaf 15 aug.) dan studeren in Groningen, ff de studentenkroegen onveilig maken :d


De groeten!


___________________
This is my sig.

Old Post Jul-21-2002 23:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

ik heb eigenlijk niet een 'vaste' uitgaansgelegenheid.. kom overal waar een leuk feessie is, maar tenten die vaker dan gemiddeld voorkomen(kwamen):

dieka (boerenneuktent) kwam ik in het verleden vaker, tegenwoordig alleen nog maar als maat + vriendin uitwillen (dieka = 16+, meiske = 16, vandaar)... muziek wisselt.. je moet echt in een jolige bui zijn met VEEL ander volk om daar echt dikke fun te hebben.. laatste keer zuigde echt vacuum, en ik heb me dan ook voorgenomen voorlopig nie meer te gaan

lucky in rijssen (boerenneuktent part 2) kom ik eigenlijk alleen bij de dancensations, laatste vrijdag in iedere vakantie, dan nodigen ze nl. 2 djs uit die wel de moeite waard zijn (denk dan aan cosmic gate, misja helsloot, marco V, gielen, rank 1, warmduscher).. normale zaterdagavonden hangt er een ongekende ons-kent-ons sfeer... ben ik nooit zo kapot van.

zak in uelsen
dichtbij en IMO zeker de moeite waard... chillen sfeertje wel, relaxte tent, goeie djs (op z'n duits, harder dus)... laatste tijd goed bezig en daardoor torenhoog favoriet bij mijn maten (wat dan weer als gevolg heeft dat ze bijna nergens ander voor in zijn)

Index in Schuttorf MODDERPHATTE tent! superrelaxte sfeer, ONWIJS mooie vrouwen, goeie muziek (stampen!)...alleen wat verder weg, dus kom ik niet zo heel vaak.. af en toe bekende dj.. wisselt af, pas geleden in 8 dagen 2x kai tracid, maar nou al tijjjjjjjjjjjden geen bekende dj meer gezien. top

verder vinnik (grote) feesten de laatste tijden best wel roeleren , maar dat blijven toch hele ondernemingen (zeker als je standaard 100+ km er voor moet toeren) en kost best wel een shitload of money... af en toe pak ik ook nog een rock/metal/punk/hardcorefeest mee.. zwaaaaar beuken (afgelopen weekend bijv. )

o ja, ik zal ook nog ff een NOT 3 opstellen:

1 [blech]zaal dijk [/blech]
VERSCHRIKKELIJK, altijd gemat daro, altijd VEEL dronken lui die pils over je kieperen, drama qua muziek, vroeg dicht.. kortom alles wat ik NIET wil. overigens beschreef een maat van me gisteren het nog zo: geil sfeertje hangt er
2 city lido 1x geweest, was wel geinig feessie, maar domweg te ver voor wat het biedt.
3 tonton in enschede. (geen website).. 1x geweest, gielen draaide er toen... best wel apart sfeertje, VEEL buitenlanders (twordt gerund door buitenlanders), maar echt FOKKING DUUR!!!! kolere, je betaalt je er echt scheel aan entree/drank daro. klein ook, maar basicly zul je me er niet gauw weervinden.
(4) matrixx in nijmegen... redenen zijn elders te vinden (theeft voornamelijk met die (*&^&*%&*$&$^*$#$@gozer bij de deur te maken...)


verder vonnik de eau in den haag wel roelen, maar daar ben ik nog maar 1x geweest, zal voorlopig wel zo blijven daar het 190 km planken is....

verder vinnik cafees best wel relaxed altijd, maar op 1 of andere manier denkt mijn omgeving voor het grootste deel daar anders over en als gevolg daarvan zit ik nie zo vaak in dat soort gelegenheden...


...basicly is dit mijn uitgaansleven.... grote feesten heb ik verder niet toegelicht... moei maar zoekoptie doen ofzo en ff reportje lezen

[EDIT]
als ik jou was zou ik VAAK in de eau zitten
[/EDIT]


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jul-22-2002 07:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by mastah jc



jaaajaaa jij was vast die gast die voor dat de wijven gingen zoenen eerst met hun had gezoend en daarna lekker hun een triootje had aangepraat


hehe zoiets ja


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Jul-22-2002 08:24 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Waar gaan jullie uit? Let me know!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBreaks tune... i think [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playback LFO - Freak [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:37.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!