Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > speel een spelletje
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjSuez
JappiOaddict :D



Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen
speel een spelletje

fftjes een niet trance thread..

Wie van de Ta'ers speelt nog wel eens een pc/nintendo/pleestation/etc game? Ik heb er zelf weinig tijd meer voor, maar nou in de vakantie wil ik nog wel eens een klassiekertje erbij pakken, zoals:

Fifa 98 (nog steeds de leukste vind ik)
Command&Conquer
Red Alert
Commandos
Need for Speed 3

Op de nintendo 64 uiteraard James Bond, Mario Kart en Perfect dark..

Eens kijken of trance gelinkt kan worden aan een bepaald gamegenre

(en wie heeft er nog goedkoop een N64 te koop )


___________________
I suck at making a sig...

Old Post Jul-24-2002 14:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock



Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands

ik speel nogal veel op me psx en dan vooral resident evil/final fantasy.


en af en toe pak ik me oude vertrouwde gameboy original nog eens te voorschijn om mario of tetris te spelen


___________________

Old Post Jul-24-2002 14:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Heb zelf PS 2 en pc natuurlijk, op dit moment speel ik voornamelijk Final Fantasy X op PS2


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-24-2002 14:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik ben helemaal nintendo fan (vooral zelda en link ruleennnnn!! )
maar sinds mijn gameboy door mijn broer is meegenomen naar enschede en brussel en de nintendo (8-bit, nog steeds de beste uit de hele reeks) van hem waren staat hier nie meer zo veel thuis!

dus ga ik maar weer eens counterstriken!! masterlijk..


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-24-2002 16:21  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Punt
tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: NHN

Ik heb vorige week de Super NES maar weer eens uit de kast gehaald. Speel graag Super Mario Kart. Wat blijft dat toch een leuk spel. Ook Super Mario World en Donkey Kong blijven toppertjes.

Old Post Jul-24-2002 16:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Punt Click here to Send Punt a Private Message Add Punt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::



Registered: Dec 2001
Location: K'pen

ik doe aan hartenjagen


___________________
2 bier a.u.b.

Old Post Jul-24-2002 16:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo



Registered: Jun 2001
Location: Planet Trance

Counter-Strike op de PC, gewoon DE game


___________________
If You Handle The Needle U Gotta Handle The Truth

Old Post Jul-24-2002 17:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Ik speel op de PC nog erg vaak Unreal Tournament, instagib dan. over het internet
Ik kan ook nie wachten tot deel 2


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Jul-24-2002 17:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sandman
Motorcycle addicted



Registered: Oct 2000
Location: Planet earth

Soldier of Fortune 2
&
Grand Theft Auto 3

daarnaast komt mijn nieuwe verslaving der ook al aan.... WARCRAFT 3 (krijg ik binnekort)


Eigenlijk zou der een spel moeten zijn waarin al de 3 genres verwerkt zouden moeten zijn.....das pas gaaf dan


Sandman


___________________
If it ain't Dutch, it ain't much

As a final touch, God created the Dutch

Old Post Jul-24-2002 17:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sandman Click here to Send Sandman a Private Message Add Sandman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by aphex
Counter-Strike op de PC, gewoon DE game

welke servers speel je aphex?.. als je ooit iemand die SkyWalker/Mad-Eye/hoeruuhhh of lol heet tegen komt.. gewoon eff hallo zeggen
ik speel bijna altijd op gamepoint!


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-24-2002 17:22  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mastah jc
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: The Hague, Netherlands

naja in me vakantie hebk tijd genoeeg om lekker op de n64 bond te gaan spelen en khuur soms ook nog wel spellen.... verder mission impossible ook wel lachen alleen al uitgespeeld... en natuurlijk op de pc GTA enne ehh age of empiers via internet netwerk met vrienden


___________________
No Guru, No Method, No Teacher.

Old Post Jul-24-2002 18:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for mastah jc Click here to Send mastah jc a Private Message Add mastah jc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maanus
tranceaddict in training



Registered: Apr 2002
Location: Amsterdam

Sluit me bij Aphex aan. CS is DE game.
SOF of Castle Wolfenstein ook erg lachen.

Old Post Jul-24-2002 18:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for maanus Click here to Send maanus a Private Message Add maanus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > speel een spelletje
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help Me Id Track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMasters & Nickson - "Out There (5th Dimension)" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:42.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!