|
speel een spelletje
fftjes een niet trance thread..
Wie van de Ta'ers speelt nog wel eens een pc/nintendo/pleestation/etc game? Ik heb er zelf weinig tijd meer voor, maar nou in de vakantie wil ik nog wel eens een klassiekertje erbij pakken, zoals:
Fifa 98 (nog steeds de leukste vind ik)
Command&Conquer
Red Alert
Commandos
Need for Speed 3
Op de nintendo 64 uiteraard James Bond, Mario Kart en Perfect dark..
Eens kijken of trance gelinkt kan worden aan een bepaald gamegenre
(en wie heeft er nog goedkoop een N64 te koop )
___________________
I suck at making a sig...
|