|
Summer Luv Club 25/7 inställt
Fick just ett mail från Bastard Crew att Summer Luv Club är inställt den 25/7 av okänd anledning, och att de i fortsättningen kommer köra någonstans i gamla stan.
Trist, det var helt ok i lokalen på Riddarholmen. Får hoppas att de hittat en bra ny lokal.
|