אחחחחחחח אין כמו cs עד אור הבוקר איך התגעגעתי
___________________
טווווב...
___________________ Check My Music
come again? ani lo medaber ibrit!
טרד הזוי... Stoned thread...
יש פואנטה לט'רד הזה או שאני סוגר אותו?
___________________ .
יפה יפה לא ידעתי שאתה משחק cs מה הניק שלך אתה יודע שיש פה עוד 4 שחקינים לפי מה שאני יודע והם גם טובים
אחים שלי, קאונטר סטרייק זה משחק פצצה אמנם, אבל אנריל טורנאמנט שולטטטטטטטטטטט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! למה? יותר אדרנלין, יותר אקשן, יותר מפות, יותר סוגי משחקים, יותר שינויים למשחק שיהיה טעם וריח........... פשוט יותר..... מישהו מסכים איתי??
(ואני המסכן המכור בליזארד )
עכשיו שהבנתי על מה הט'רד הזה אני קצת לא מבין מה הקטע... יש לא אחד ולא שניים ט'רדים על משחקי מחשב... למה חייבים לפתוח כל פעם חדש??????!?!?
CSucks אני עדיין לא מבין איך אנשים נהנים מהמשחק המעפן הזה...
כל חובבי הקונטר סרייק רק שתדעו שזה כבר לא כזההה כמו שהיה פעם יש עכשיו את ה AMERICAN ARMY שזה חדש וזה משחק רשת והכל אבל מה שמבאס בזה זה שצריך קודם לעבור את ההכשרה וזה קשה ומעצבן אז מחקתי תמשחק !!! שיהיה
מה ההבדלים????? אנא ספר לנו!!!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA