Berichtje uit Kreta
Hey allemaal. Berichtje uit Kreta, Weet dat er meer Ta'ers zitten, maar heb tot nu toe niemand gezien, misschien herken ik ze ook niet. Vnvnd feestje in de bergen met Dj Jean, Erick E, Mark van dale en Dj Jose. Normaal gesproken een kut line-up maar nu heb ik er wel zin in met me vrienden. Naja ik hoorde dat het klote was in NL, maar hier elke dag tussen 35 en 40 graden
:Later Lex
___________________
|