Moet goed gekleed gaan, paar ringen, oorringen etc, rrr...
Navelpiercing = teh sexy
Niet te groot
maja zo erg doet da er ni toe, moet ni miss belgië zijn, tis gewoon in de omgang moet het fameus goed klikken.
Mar-16-2005 00:25
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Re: Turn-on ?
quote:
Originally posted by Eagle`
Persoonlijk vind ik hoge hakken echt geweldig bij vrouwen.Of bottekes nog zo iet waar ik op kick en van die grote oorbellen, aaarg
^opsomming van mijn top 3 turn-offs echt waar.
Turn-ons:
Kostuum (met das )
Gebitsbeugel of hoe noemt dat (snappe wie snappe kan)
Een bloem in het haar
Mar-16-2005 00:41
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Goeie jeans Mooie witte blouse kan ook teh seckzi zijn... enneh... ik vind ringen wel een goeie Oh, en blote schouders/rug... enneh... een kettinkje om de enkel
Piercings en shit moet ik niks van hebben... Evenals slechte jeans en/of pantalon... bah bah...
Mar-16-2005 05:22
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Nothing beats teh booty
Mar-16-2005 07:19
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
weheh den eagle heeft het voor marina's
aaaaaaaaanyway, het enige da mij echt kan opwinden is een lief gezichtje... iemand die nen bitch-kop heeft kan mij ni interesseren
ik vind het moeilijk om op deze vraag te antwoorden eigenlijk. de factoren verschillen van vrouw tot vrouw. het moet gewoon iets unieks zijn, iets dat typisch is voor haar alleen en waardoor ze opvalt tussen de massa. en dat kan zowel een fysiek aspect zijn als een manier van handelen.