Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Groeten uit Mallorca
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Robvef
Bring That Beat Back!!!



Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work
Thumbs up Groeten uit Mallorca

Hier een berichtje vanaf Mallorca. Het weer is hier perfect.
Gisteren in het feestpaleis geweest en met Theo op de foto geweest. Goede foto´s gemaakt. Voor een dagboek, check www.ikgahetjezeggen.nl

Greetz Robvef (100% Flugelteammember)


___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!

Old Post Jul-26-2001 14:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Ha cool al die berichies uit het buitenland. Veel plezier nog daaro he. We horen de rest wel als je terug bent

Latuurrzzz....


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Jul-26-2001 14:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

jammer dat het mooi weer is, is wel leuk om te zeggen tegen mensen die op vakantie zijn dat het kei mooi weer is in nederland en dat het dan in Spanje kutweer is........... jammer maar helaas

veel plezier nog in Mallorca


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Jul-26-2001 15:39 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore



Registered: Oct 2000
Location: Holland

he robje (en de rest),


Ik ben vannacht dus teruggekomen vanuit mallorca. En na een slaap van een dikke 12 uur zit ik weer als eerste achter de computer en dalijk pas ontbijten.

Maar wat te zeggen over mallorca. Het is wel aardig voor nederlanders die van kroegen houden. Voor de echte tranceaddicts zoals ons is er weinig te beleven. Er is eigenlijk maar 1 tent waar we echt aan ons trekken komen: Joy Palace. Maar het grote nadeel daarvan is dat het stampvol zit met duitsers en dat je er 2500 pts entree betaald en dan onbeperkt mag zuipen. (dat laatste klinkt natuurlijk mega, maar het is allemaal van die nep drank, en als je een baco bestelt krijg je een bacardi-gin-vodka - cola.? )

Maar effe over joy palace. Een supertent, wel echt duits, lekker doorstampen dus. Zo heb ik daar kai tracid, gary d, hennes & cold, dj merlyn, pulsedriver, dj sammy (ik kende hem niet, maar hij is een fucking GOD in duitsland) en dan ook nog een keer een half uurtje Sash, wat minder was gezien.

Voor de rest vind ik dat de mannen-vrouwen verhouding in el arenal stukken beter is dan in salou. Veel mooie vrouwen die ook nog is willen . Verder zijn de polen en duitsers erg gemakkelijke prooien. (dat voor degene die niet zo kieskeurig zijn )

Verder waren de 538, het feestpaleis en de veronica bar gewoon gezellige kroegjes. Waarvan ik de 538 het beste vond. (dat kwam vooral omdat we daar alle medewerkers kende). Maar die tentjes kon je absoluut niet tot de categorie discotheek rekenen.

Ook zijn we nog een avond naar BCM geweest (grootste disco van mallorca). Dat was de klootste avond van de hele vakantie. Die klote propper zei dat cox en the judge zouden komen. Dus wij hadden er 6000 ptes (zo'n 80 piek) wel voor over. Dus wij komen daar aan, is de hele tent super leeg en er klinkt alleen maar club uit de boxen. Een uur later is de tent stampvol met alleen maar engelsen, wat een echt een super volk is. Maar nog steeds draaide Des Mitchell die irritante club muziek, geen een harde bass. Bleek het achteraf "back to the old school club party" zijn geweest. Ook zijn cox en the judge niet geweest. . Dat heeft die propper de volgende dag dus geweten.

Ondanks het ontbreken van vette discotheken zoals pacha,flashback of snoepy's heb ik het toch wel naar m'n zin gehad.

als er iemand vragen heeft dan hoor ik het wel.

grtz,
TNG


___________________

Old Post Jul-26-2001 16:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

hé jammer tango dat cox en the judge niet waren komen draaien maar ach, je hebt een relaxte vakantie gehad en daar gaat het om!

en Robvef..... Geniet van dat lekkere weer daar, en de flugel en super veel plezier daar nog verder!


___________________

Sasha!

Old Post Jul-26-2001 16:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER



Registered: Nov 2000
Location: Holland

Hey allemaal ik ben ook weer 2 dagen terug van mallorca >Zoals eerder al gezegd is het erg leuk voor mensen die van kroegen houden maar qua discotheken moet je daar toch niet heengaan alleen maar van die gare ondergrondse kelders met 3 tot 4 gekleurde lampen erin.

JA ik ben 1x in de joy geweest met sammy birthday en dat was echt de grootste fout die je maar kan maken alleen maar duits geschreeuw met teksten als "hallloooooo" jetz get loss en dat soort onzin jezus ik werd gewoon helemaal gek daar.Die avond had ik dus die sammy gezien die dus totaal niet kan draaien pulsedriver was wel ok behalve dat gebler er doorheen Garry d was zwaar aan het kutten en de klubheads maakte het enigszin goed.Met als toppunt dat charly lownoise ook nog es wonderfull days draaide en de zaal ontplofte.
Ja die 3000 entee en dan onbeperkt drinken maar je moest zo godse lang wachten dat het enorm irritant was.De vrouwen daar zijn meestal allemaal duits en de echte mooie daar stonden wel 50-60 gasten om heen.Ik vond het mooie vrouwen gehalte ook erg tegenvallen...ontzettend veel sjonnen en anita's.Nou er waren heus wel wat mooie vrouwen maar ik vond het verder echt tegenvallen.De duiste en de polen waren inderdaad erg makkelijke prooien maar veel zagen er niet uit.
Ja wel wat leuke meisjes ontmoet hoor daar.Zoals de veronica propster was echt een Topmeisje en de propster van het
feestpaleis.

Verder nog bij BCM geweest en dat was echt een VEtte Discotheek...Super gave engelse meisjes daar ontmoet.Die engelse gasten waren stuk voor stuk kutgasten.Allemaal vet aggresief stomme mongolen.De meisjes in BCM kleden zich ook stukken beter dan de anita's op el arenal.Maar ik was dus ook op die oldschool avond en dat was inderdaad niet alles.IDe klote propper had dus ook gezegd dat judge jules zou komen etc...alleen om zijn bus vol te krijgen die Klootzak van een pieter.Het was dat we met onze eigen auto waren gegaan en toen we daar aankwamen een vette deal kregen omdat we een spaanse vriend van ons mee hadden.Koste toen ineens maar 1500 entree

Ja ik vond het een zeer geslaagde vakantie al vwas het uitgaan KUT.Maar wel gave mensen ontmoet dus dat was een toppertje

Ooh ik kon nog een maand langer daar blijven ik kon dan de hele maand augustus als propper voor het feestpaleis werken maar ja niet gedaan heb ik nu achteraf wel spijt van Met dit klote weer hier is het echt om te janken.Nou ik ga es verder

Old Post Aug-08-2001 15:10  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

Toppie toch. Ik ga dit najaar (eind Sept.) waarschijnlijk naar San Fransisco. Dus dat zal ook wel lache worden.


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Aug-08-2001 15:43 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rellivisit
Supreme tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands

Ik vond mallorca ook wel lachen, maar de 538 is ook het leukste als je alleen de vrouwelijke ober kent en niet heel de crew Relaxed indrinken daar en dan naar het feestpaleis. Op zich geen toptenten, maar wel lachen om op je vakantie daar wat te cruisen. BCM is wel goed, maar ja bij oldskool club night kan ik me wel voorstellen dat het niks is.

Greetz.

Vorig jaar was JOY trouwens zwaar bagger, alleen maar stinkende zweetduitsers en duitse mc's, JETZT GEHTS LOOOOOOOOOOS JAWOHL WIR GEHEN DURCH JAWOHL!!!!!!


___________________


HaRdStYleR

Old Post Aug-08-2001 17:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for rellivisit Click here to Send rellivisit a Private Message Visit rellivisit's homepage! Add rellivisit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!



Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work

Ben vandaag teruggekomen van Mallorca. Het was een leuke vakantie, maar volgend jaar ga ik toch echt ergens anders heen. We zijn veel in de Veronicabar geweest. Ja, ik weet het, veel feestmuziek, maar wel gezellig en daar stonk het tenminste niet naar de irritante wc/kotslucht zoals in 538 en het Feestpaleis. Ben met de Klubbheads in de Joy geweest en verder nog een keer in de BCM. Toen kwam er een of andere Spaansje techno dj. En die beukte echt. Relaxed tentje. We waren daar op zaterdag en dus gingen veel spanjaarden ook uit. Die spaanse meiden zijn ook wel lekker om te zien.

Ook hier weer een hoog mannengehalte t.o de vrouwen. Maar dat heeft dus een paar redenen.
1. Hoogseizoen (bouwvak e.d.)
2. Gehyped door de media (vooral TMF!!!)

Daarom denken alle jongens, kom wij gaan naar Mallorca toen en de vrouwen denken dus, daar gaan wij niet heen. Dat wordt in het najaar dus goed naar die programma's als Door het Lint en Mental Theo On The Road kijken, om te bepalen welke vakantiebestemmingen volgende jaar hot bij de mannen zijn (en dus - voor de 2e keer - niet bij de vrouwen).

Verder ook nog een paar keer in Paradies geweest. Zelfde als al die andere tenten daar. 3000 pts entree en gratis zuipen (wel allemaal nepzooi) Op een gegeven hadden we en ober gevonden die ons wel gewoon 3 baco meegaf.

Dat was het eigenlijk wel.

Heb ik nog maar een ding te zeggen (voor de Mallorcagangers dan)
GEH DOCH ZU HAUSE, DU ALTE SCHEISSE!!!
(kheb gvd daar mijn Duits zo opgehaald, dat ik zelfs een duitser zo onder tafel lul )


___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!

Old Post Aug-08-2001 20:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Thanx for the info Tango, AKIRA & Robverf... Mallorca is een potentiele kandidaat voor volgend jaar...

Last edited by moogwai on Aug-08-2001 at 21:01

Old Post Aug-08-2001 20:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER



Registered: Nov 2000
Location: Holland

quote:
Originally posted by moogwai
Thanx for the info Tango & Robverf... Mallorca is een potentiele kandidaat voor volgend jaar...
en krijg ik geen bedankje

Old Post Aug-08-2001 20:49  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER



Registered: Nov 2000
Location: Holland

quote:
Originally posted by Robvef
Ben vandaag teruggekomen van Mallorca. Het was een leuke vakantie, maar volgend jaar ga ik toch echt ergens anders heen. We zijn veel in de Veronicabar geweest. Ja, ik weet het, veel feestmuziek, maar wel gezellig en daar stonk het tenminste niet naar de irritante wc/kotslucht zoals in 538 en het Feestpaleis. Ben met de Klubbheads in de Joy geweest en verder nog een keer in de BCM. Toen kwam er een of andere Spaansje techno dj. En die beukte echt. Relaxed tentje. We waren daar op zaterdag en dus gingen veel spanjaarden ook uit. Die spaanse meiden zijn ook wel lekker om te zien.

Ook hier weer een hoog mannengehalte t.o de vrouwen. Maar dat heeft dus een paar redenen.
1. Hoogseizoen (bouwvak e.d.)
2. Gehyped door de media (vooral TMF!!!)

Daarom denken alle jongens, kom wij gaan naar Mallorca toen en de vrouwen denken dus, daar gaan wij niet heen. Dat wordt in het najaar dus goed naar die programma's als Door het Lint en Mental Theo On The Road kijken, om te bepalen welke vakantiebestemmingen volgende jaar hot bij de mannen zijn (en dus - voor de 2e keer - niet bij de vrouwen).

Verder ook nog een paar keer in Paradies geweest. Zelfde als al die andere tenten daar. 3000 pts entree en gratis zuipen (wel allemaal nepzooi) Op een gegeven hadden we en ober gevonden die ons wel gewoon 3 baco meegaf.

Dat was het eigenlijk wel.

Heb ik nog maar een ding te zeggen (voor de Mallorcagangers dan)
GEH DOCH ZU HAUSE, DU ALTE SCHEISSE!!!
(kheb gvd daar mijn Duits zo opgehaald, dat ik zelfs een duitser zo onder tafel lul )


Ja de veronica propster was een leuk meisje he ???man in die veronica tent draaide ze enorm boerenmuziek zeg.hele tijd van dat hosmuziek hehehe ik vond (zweet)feestpaleis toch het leukst.538 ben ik niet eens geweest.

Ik heb de klubbheads ook gezien en dat was inderdaad erg relaxt hoor.Voor de rest waren de disco's erg poep en de meisjes daar waren inderdaad niet al te super.Maar al met al heb ik me wel erg goed vcermaakt

Old Post Aug-08-2001 21:00  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Groeten uit Mallorca
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID - Proggy track (listened a few times) [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFractal Structure - Lost Sequence (Anima Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!