ik ben op zoek naar een nummer, maar weet dus neit hoe die heet. weet alleen dat in de clip op tv een paar meiden aan het volleyballen zijn in een soort van arena. een gozer ligt er dan bij onder een parasolletje en kijkt toe.
thx
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
Jul-30-2002 08:22
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
ik weet welke je bedoelt, kewl nummertje idd, ben de titel alleen ff kwijt...
Tim deLuxe is alias van Johny de Mol van TMF, die als ook graag een dj wilt worden. Nummertje van hem is niet slecht. Benny Rodriquez draait hem ook weleens.
Jul-30-2002 09:10
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
kan helaas ook even niet op de titel komen, sorry,
maar als we dan toch bezig zijn, (als ik zo vrij mag zijn dit in deze thread te gooien Vinyl Boy)hoe heet het liedje met de tekst:
u got me lovin' and crying....lalala, beetje dance-achtig liedje
GreetZ RubDub
Jul-30-2002 09:11
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Originally posted by MaGiK54
Das Tim deLuxe - It just won't do.
Tim deLuxe is alias van Johny de Mol van TMF, die als ook graag een dj wilt worden. Nummertje van hem is niet slecht. Benny Rodriquez draait hem ook weleens.
WTF , de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus , zeker nie verkeerd idd heb alleen zo'n schijthekel aan dat ventje
WTF , de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus , zeker nie verkeerd idd heb alleen zo'n schijthekel aan dat ventje
Een kennis heeft hem eens horen draaien.....zijn skills zijn echt mega bagger......(niet dat de mijne goed zijn )
Jul-30-2002 10:05
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by New Wave
Een kennis heeft hem eens horen draaien.....zijn skills zijn echt mega bagger......(niet dat de mijne goed zijn )
Met zo'n papa als Johny slaag je overal, dan hoef je nergens goed in te zijn. Maar het nummertje van hemmes is best chill.
Jul-30-2002 10:12
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Originally posted by New Wave
whehe ja dattie niet kon draaien dat wist ik al ja , maar ik stond een beetje versteld over dat nummer want das nie eens zo verkeerd, best goed eigenlijk
Ik heb het net gezien op TMF,
wat een enorm eentonig niet orgineel nummer zeg...
Maar de clip was geweldig!
Jul-30-2002 11:00
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
hebben jullie toevallig mijn vraagje nog tussendoor gezien??
GreetZ RubDub
Jul-30-2002 15:27
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
hebben jullie toevallig mijn vraagje nog tussendoor gezien??
zeker wel, maar ik zou het niet weten.
sta trouwens strak verbaasd dat johnny de mol een plaatje van dergelijke klasse kan produceren. ben benieuwd of zijn draai skills idd zo slecht zijn, kan het zelf gaan uitchecken, hij komt namelijk draaien bij Minerva, tijdens de EL CID week in Leiden.
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
Jul-30-2002 16:24
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
ok, ik zoek net die plaat dus op, vind ik een set van darren emerson feat tim deluxe op homelands...
johnny de mol op homelands?
en ene tim deluxe zou ook een remix gemaakt hebben op een plaatje van kylie minoque, cant get you...
weet je het zeker magik54?