Greetings from Athens
Tja!
Hej alla TA.
Ville bara saga hej. Just nu sitter jag pa Athens internet-cafe nr 1 & ni har gissat ratt....de har ISDN. Suck!
Har ar allt bra i ovrigt - lite varmt, men man ska ju inte klaga. Jag har hort att de varit bra vader aven hemma. Regnet kommer nog nar jag kommer hem :-). Borjar langta hem lite nu, for snart rinner det nog pita-gyros ur mina oron.
Har varit pa nagra feta klubbar, men far beratta mer om det senare... Hoppas det gick att lasa vad jag skriver, aven utan a a o... ni fattar sakert.
Greetz
NordLight
|