Ik kan heel misschien wel wat regelen voor een feestje, maar er moeten dan wel genoeg mensen komen (eigenlijk wel 400 a 500)
het zal dan worden gehouden in theater diana in assen
maar bij meer mensen kan ik eventueel ook nog wel een grotere locatie regelen, maar eerst maar ff het holland forum checken hoeveel mensen er komen.
maar iig er is NOG NIETS verzekerd bij het houden van een feest!
Mar-29-2002 20:49
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
pff in Assen helemaal, zal moeilijk worden denk ik
Registered: Feb 2001
ja leuk idee, maar zoals blik al zegt.. het is niet echt centraal Assen! En als je kijkt op de TA map zijn er wel erg weinig TAs in het Noorden vergeleken met de randstad enzo..
Dus tof idee, maar iets centralere ligging is wel een pre dan
Mar-29-2002 21:34
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
ik weet et maar dichterbij kan ik het niet regelen, nou misschien in leeuwarden, maar dan moeten er wel VEEL mensen komen
Mar-29-2002 21:38
zarch
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
ZOals Blik en Tijs08 zeiden, erg leuk, maar ver weg (voor mij ook). (ok ok, als het meer centraal lag (utrecht ofzo, haha was de kans nog klein dat ik mocht denk ik maar toch, leeftijd he:S)
Mar-29-2002 21:40
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
nou stel je zou het voor elkaar krijgen om: tiesto,carl cox, en marco v te kunnen boeken, dan kom ik wel langs en dan neem ik zelfs een presentje voor je mee..
het is gewoon zo extreem ver weg (relatief gezien)..
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
laatst was hier trouwens ook een discussie over om een TA party te houden.. dan lapt gewoon iedereen die wil komen iets van 20 eur.. zetten we onze eigen TADJ's achter de decks en laten we de rest vol lopen (dat laatste weet ik trouwens nie zeker hoe we dat toen hadden bekeken)..
is opzich wel uit te voeren, misschien idee??
Mar-30-2002 08:34
Sandman
Motorcycle addicted
Registered: Oct 2000
Heel erg knap hoor al je zo'n feest kan organiseren.
Als het vorm begint te krijgen, dan wil ik best wel komen met een paar vrienden
Sandman
Mar-30-2002 09:06
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
300/400 man red je nooooit
Kheb ff zitten denken, wij hebben op zich een topruimte tot 150 man; redelijk afgelegen (geen geluidsoverlast), weinig apparatuur extra nodig (ik heb zelf (bijna) alles), het ligt in hartje randstad..
Het is alleen niet goed met openbaar vervoer te bereiken