|
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jun-03-2002 20:14
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Jun-04-2002 15:38
|
|
|
 |
 |
TomaskE-V
tranceaddict in training

Registered: Apr 2002
|
|
|
Bright=Right!
Tsjaaaah, sorrie, konnut niet laten hier even op te reageren!
Kheb zelluf 5,5 maand op Curacao stage gelopen, en alle macamba's (blanken) deden daar niets anders dan Amstel-Bright drinken. Ondergetekende dus ook....
Mijn mening over bright.....het is zeker goed te drinken, alleen in Nederland niet, tenminste met het gebruikelijke weer. De eerste bright na mijn stage op Curacao smaakte ontiegelijk slecht! Je moet zeop de warmere dagen hier in ons kikkerlandje drinken.
Mocht het kwik boven de 20 graden komen, isust een kwestie van bright halen, het super koud laten worden, citroentje erbij, en BAM! Dan issie goed, dan pas drink en waardeer je bright volgens mij!
Grz,
TomaskE-V
|
|
Jun-04-2002 19:05
|
|
|
 |
 |
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001
|
|
|
| quote: | | bedoel je amstel bright? |
ja oa iig al die exotische/tropische biertjes van de hedendaagse dag
| quote: |
Tsjaaaah, sorrie, konnut niet laten hier even op te reageren!
Kheb zelluf 5,5 maand op Curacao stage gelopen, en alle macamba's (blanken) deden daar niets anders dan Amstel-Bright drinken. Ondergetekende dus ook....
Mijn mening over bright.....het is zeker goed te drinken, alleen in Nederland niet, tenminste met het gebruikelijke weer. De eerste bright na mijn stage op Curacao smaakte ontiegelijk slecht! Je moet zeop de warmere dagen hier in ons kikkerlandje drinken.
Mocht het kwik boven de 20 graden komen, isust een kwestie van bright halen, het super koud laten worden, citroentje erbij, en BAM! Dan issie goed, dan pas drink en waardeer je bright volgens mij!
Grz,
TomaskE-V
|
thnx voor het advies, zal et es uitproberen enneh je hoeft je niet te verontschuldigen voor je posts hoor
Last edited by DJ Bazz on Jun-04-2002 at 19:22
|
|
Jun-04-2002 19:17
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Jul-18-2012 17:41
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:57.
Forum Rules: