Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Tiësto in Groningen!!!!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001
DJ Tiësto in Groningen!!!!

Naar aanleiding van mijn verhuizing naar Groningen (om te studeren) en een uitgebreide KEI-introductieweek, waarin ik ongeveer alle tentjes wel heb gezien het volgende:

Vrijdag 4 oktober komt DJ Tiësto naar 'The Palace' in Groningen.

Ik ben inmiddels 2 keer in deze discotheek geweest en ik moet zeggen dat het er goed vertoeven is !

bron: www.thepalace.nl

Vrijdag 4 Oktober 2002
Thank God it's Friday (once again)
DJ's: TIESTO en DJ Orchid (your host for this evening)
LJ: Pablo !
Aanvang: 23.00 uur
Voorverkoop start op vrijdag 20 september tijdens de Full Moon Party in The Palace en vanaf maandag 23 september bij onze voorverkoopadressen. Binnenkort meer informatie

Wie komt ?! Ik iig wel!!!

beetje jammer van de flyer in zwart-wit, maar goed

Old Post Aug-23-2002 09:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002

15 pleuros das ook goed te doen, wel een leuk prijsje voor een paar uurtjes tiesto.
Het is alleen jammer dat helemaal in groningen is, anders was ik ook wel even langs gekomen.

Old Post Aug-23-2002 10:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Spinnin Jack Click here to Send Spinnin Jack a Private Message Add Spinnin Jack to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

ik zal er zijn!!!! ik verwacht total w00t en aphex eigenlijk ook wel
ik hoop trouwens dat orchid daarna weer ff wat flinke techno zal draaien dat wordt dan weer doorstampen

Old Post Aug-23-2002 11:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
wieba doedelzak
tranceaddict in training

Registered: Feb 2002

jullie een feesten, en ik daar maar mijn best doen om de glazen goed naar de bar te brengen.

Ik werk daar namenlijk. maar het wordt wel een top feestje, altijd als tiesto er is.

trouwens er komt binnenkort ook een blackhole party met: Dazzle, cor Fijneman en montana in the palace

Old Post Aug-23-2002 16:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for wieba doedelzak Click here to Send wieba doedelzak a Private Message Add wieba doedelzak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Dag ervoor draaitie in Night-live in Maastricht. Waarschijnlijk gaan we daarheen met een overnachting daaro. Lekker twee dagen Maastricht, errug leuke stad. Lijkt me een gave toco. Is iemand er ooit eens geweest ??

En zaterdag draaitie in Eindhoven op Extrama. Grote kans dat ik daar ook heen ga, maar das een beetje afhankelijk van de line-up daaro.

Dussss Groningen op vrijdag denk het nie, aangezien we dan heel Nederland hebben gezien.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-23-2002 18:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

latste keer in The Palace bij Teisto geweest.. en dat was KUT!! Sfeer was goed en de muziek daar hoef ik het niet eens over te hebben.. maar het was zooooooo FUCKING druk!! je koon dus gewoon niet je handen in de lucht gooien want die zaten klem
en... 10 000 kleien KUT wijfies die handtekenignen wilde van Mr Tijs.. die er zelf ook helemaal gestoort van werd.
The place heb helemaal verbouwd enzo.. ik dacht dan doen ze ook wel wat aan het bezoekers aantal.. op gebod vand e brandveiligheid enzo,..maar nee hoor.. ze proppen er nog steeds 500 man teveel in

Dus verwacht er niet teveel van!

Night live.. nooit geweest, wel veeeel over gehoort en schijnt echt een hele mooie en toofe tent te zijn.. alleen hier weer hetzelfde verhaal.. veel te druk.....

Old Post Aug-23-2002 22:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Thumbs up

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dag ervoor draaitie in Night-live in Maastricht. Waarschijnlijk gaan we daarheen met een overnachting daaro. Lekker twee dagen Maastricht, errug leuke stad. Lijkt me een gave toco. Is iemand er ooit eens geweest ??

Maastricht is inderdaad echt een gave stad Afgelopen week hier ook de intro-week gehad. Woensdag Piet Bervoets en donderdag Johan Gielen.
De nightlive is ook een erg toffe discotheek, in een kerk! dus daar kijk je ook absoluut je ogen uit! een aanrader dus

Sasha!

Old Post Aug-24-2002 11:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Darkzwever
Junior tranceaddict

Registered: Jun 2001

quote:
latste keer in The Palace bij Teisto geweest.. en dat was KUT!! Sfeer was goed en de muziek daar hoef ik het niet eens over te hebben.. maar het was zooooooo FUCKING druk!! je koon dus gewoon niet je handen in de lucht gooien want die zaten klem

Helemaal mee eens tijs08, ik was er die avond ook, en ik vond er maar weinig aan. Ik ben nu 3x in de Palace geweest op avonden dat Tiesto er draaide, 2 waren super en die ene (de laatste keer) was dus echt lame. Ik weet dus ook nog niet of ik er heenga, een vriend van me woont op 5 mins lopen van de Palace, dus dat komt mooi uit + dat de Palace een ontzettend mooie discotheek is met ook erg fijn geluid.
Ik vrees echter ook dat het weer ontzettend druk gaat worden aangezien mr Tiesto nog populairder is dan voorheen, en de vorige keer was de drukte echt mensonterend.

Darkzwever , je hoort hier nog wel meer over van me

-> Latest Beer : De Tamme Dubbel / Baby Bier

Old Post Aug-24-2002 13:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Darkzwever Click here to Send Darkzwever a Private Message Add Darkzwever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Darkzwever

Helemaal mee eens tijs08, ik was er die avond ook, en ik vond er maar weinig aan. Ik ben nu 3x in de Palace geweest op avonden dat Tiesto er draaide, 2 waren super en die ene (de laatste keer) was dus echt lame. Ik weet dus ook nog niet of ik er heenga, een vriend van me woont op 5 mins lopen van de Palace, dus dat komt mooi uit + dat de Palace een ontzettend mooie discotheek is met ook erg fijn geluid.
Ik vrees echter ook dat het weer ontzettend druk gaat worden aangezien mr Tiesto nog populairder is dan voorheen, en de vorige keer was de drukte echt mensonterend.

Darkzwever , je hoort hier nog wel meer over van me

Aangezien ik de laatste keer er niet was was ik wel van plan om dit keer weer te gaan
Darkzwever heeft wel gelijk qua andere keren die waren idd super, maar zoals hij al zegt is Tiesto nog bekender dan voorheen (zeker bij de newbie studentjes die hier vast wel heen willen)
Ik denk dat ik toch ga, maar 100% zeker ben ik dus nog nie
Ik laat het ook nog wel weten
[edit]
Als ik nu al terugdenk aan de uitgang van de laatste keren
Het zweet breekt me gelijk weer uit whehe
Maar 1 ding is altijd zeker Geluid en Sfeer = Top
[/edit]

Greetz,
Glaniskanis

Old Post Aug-24-2002 17:21 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Tiësto in Groningen!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackname this [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSueno Latino - "Sueno Latino" (Salt Tank Amnesian Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:39.

Forum Rules: