|
Vinyls waar je t meest trots/blij op/mee bent...
... dat je ze in je bezit hebt. Nou?
k zelf heb r niet egt veel (33 nu), ben ook nog nie zo lang bezig met t verzamelen ervan, maar vond t tog wel cool dat k vandaag deze classics binnen heb gekregen:
* The Quest - C-Sharp --> volges my issie nep, maar ja...
* Rank 1 - Airwave (Original & Dutch Force mix) --> geen uitleg nodig
* Sean Dexter - Synthetica --> die van Magik 4
* Viper - Titty Twister --> die van Magik 1

ltr 
___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
|