Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lever ni än?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Lever ni än?

Tja alla gamla TA-gubbar...

Nu var det fan år sen jag loggade in på Swe-TA... har väl vart inne på Track-id delen ett par gånger och hojtat till men inte här.

Jag lyssnar SJÄLVKLART på musiken fortfarande... Tranz4ever is my name!
Jag var i helgen på A State Of Trance 500 i Den Bosch och får mig en riktig flashback till forumet när jag springer in i en kille med en trancEaddict.com t-shirt när John O'Callaghan spelade.
Det visar sig att de rest enkom till festen för ASOT500 från Kanada...
Tror ni inte att det var självaste Swamper jag sprang in i
Han är ju LEGEND och jag tycker vi som brann/brinner för musiken och började våra första EDM-steg online här på TA har en del att tacka han för.

Mycket kul i alla fall... Bild kommer senare!

Last edited by SteveTranz4ever on Apr-11-2011 at 06:39

Old Post Apr-11-2011 06:31  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

Klart man lever!!!

Klart man lyssnar fortfarande på musiken!!!

Klart man fortfarande spelar och festar!!!

Men jag har inte fått ett enda mail från TA på 6 år!!!
För jag bytade ju mail adress hehehe.

Håller på att deala med Swamper, med planer på att uppgradera hela TA Forumet

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post May-01-2011 16:19  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

lite smått

Old Post May-05-2011 17:09  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
klappa
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by anuga
Klart man lever!!!

Klart man lyssnar fortfarande på musiken!!!

Klart man fortfarande spelar och festar!!!

Men jag har inte fått ett enda mail från TA på 6 år!!!
För jag bytade ju mail adress hehehe.

Håller på att deala med Swamper, med planer på att uppgradera hela TA Forumet

Låter helt suveränt! Alla spamm trådar som uppkommit på senaste tiden i Music Discussion sektionen är en stor irritation! Jag tog även upp det i en tråd där Swamper svarade i men tråden tycks har fallit i glömskan tyvärr. Finns nog många som tycker som jag, forumet behöver en uppgradering speciellt mot spamm inlägg. Gränssnittet på forumet vet jag inte. Det skriker år 2000 men jag älskar ljusblå text mot svart. Det är så lättläst! Nya fonts och ikoner kanske inte sitter fel?

Jag festar dock inte och har inte lyssnat på ny trance sedan 2004 men alltjämt lyssnar man på trance om än av den lite äldre varianten då. Lyssnar dock nuförtiden på alla möjliga musikstilar även lite utanför den elektroniska för att få lite inspiration och nydanande i själen.

Tyvärr hänger man inte här längre sedan jag reggade mig i detta namn. Mitt gamla konto kunde Swamper aldrig återställa.

Old Post May-12-2011 19:39 
Click Here to See the Profile for klappa Click here to Send klappa a Private Message Add klappa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Monkey Dancer 2

Ja jag hänger här jämt

Saknar er andra lite bara, vad sägs om en fet reunion? Vi kan hyra ett flak o köra runt om nån vecka tillsammans med alla andra flakrejv i stan fast vi ÄGER, jag vill ha den här på 03:55 lagom tills vi rundar svampen

http://www.youtube.com/watch?v=PVJB...nel_video_title

Old Post May-23-2011 19:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Visst lever man, och lyssnar på musiken lika mycket nu som då.
"Forum-surfet" är inte vad det en gång var när Facebook har kört över allt...
Åkte på en hel del fester både utomlands och i Sverige fram tills för ca 1år sedan då jag blev pappa, livet förändras lite då om än till det bättre givetvis =)

Sprang ju ofta på Stefan och Laszlo på Monday Bar kryssningarna!

Denna bilden är suverän på oss sweTA's i Malmö =)

Ha det gött!

Old Post May-27-2011 09:15  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Ett bra jävla tag sedan man postade något här. Brukar mest vara i tracklist forumet när man lyssnar på ASOT. Annars blir det inte så mycket mer här. Fan det här forumet var ju så sjukt livat för några år sedan. Vart fan håller alla hus om inte här?

Old Post Jun-04-2011 10:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Jag lever med men hänger mest i producent forumet.... Härlig bild. Roliga minnen

Soundcloud!

Music by me

Old Post Jun-05-2011 09:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Jo, man lever. fast knappt ibland.

Old Post Jun-24-2011 00:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Jag lever oxå fan ta mig!

Sällan inne här men tittar förbi då och då. Jobbar fortfarande för DI så inga större förändringar i mitt musiklyssnande heller precis

http://www.di.fm

Old Post Jun-26-2011 16:21 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Jag är aldrig här inne.. lol
Har uppmärksammats trådet nu.

För mig er det nästan slut med trancen, lite hardtrance då och då.
Har slutat med hardstyle helt också

Fullt i gång med hardtechno nuförtiden!

Old Post Jul-10-2011 18:19  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by ScuL
Jag är aldrig här inne.. lol
Har uppmärksammats trådet nu.

För mig er det nästan slut med trancen, lite hardtrance då och då.
Har slutat med hardstyle helt också

Fullt i gång med hardtechno nuförtiden!

Med andra ord :
Du hänger på andra forum, och sysslar med annan musik, men du lever fortfarande

Samma conclusion med Irish

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Jul-10-2011 20:03  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lever ni än?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMassive tech-trance played by Marco V [2008] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIgloo - How Do You Say Forever [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:41.

Forum Rules: