Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat is de beste club van Nederland ?
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Wat is de beste club van Nederland ?

quote:
Wat is de beste club van Nederland ?

De volgende 10 clubs zijn genomineerd voor de prijs voor de beste club van Nederland: Nieuwe Revu’s Nachttempel 2005:

• Bitterzoet (Amsterdam)
• Club 11 (Amsterdam)
• Club Silly (Den Haag)
• Hotel Arena (Amsterdam)
• Jimmy Woo (Amsterdam)
• Now & Wow (Rotterdam)
• Off Corso (Rotterdam)
• ’t Paard van Troje (Den Haag)
• Panama (Amsterdam)
• Paradiso (Amsterdam)

De nominaties zijn tot stand gekomen op basis van een enquete onder 150 absolute kenners van de uitgaansscene. Opvalende afwezige in de top 10 is de winnaar van 2004: Las Palmas (Rotterdam). Net buiten de top 10 vielen verder: De Rechter (Eindhoven), Winkel van Sinkel (Utrecht) en The Mattrix (Nijmegen).

Vanaf 23 februari tm. 31 maart kan het uitgaanspubliek van Nederland wekelijks 1 stem uitbrengen op haar favoriete club. Stemmen kan op de website: www.nachttempel.nl Iedere woensdag zal de tussenstand bekend worden gemaakt op de site.

Op dinsdagmiddag 5 april zal de winnaar van Revu’s Nachttempel 2005 live worden bekend gemaakt in de uitzending op 3FM. De winnende club ontvangt naast de Award een geldbedrag van € 15.000,- om de overwinning te vieren met het Nachttempelfeest 2005.

Met de jaarlijkse prijs wil Nieuwe Revu een positieve bijdrage leveren aan de waardering en kwaliteit van de clubscene in Nederland. Nieuwe Revu’s Nachttempel 2005 wordt ondersteund door de samenwerking met de partners: 3FM, NL 20/NL10 en Partyscene.

Nou jongens, breng je stem uit.
Bij die *ehum* 'kenners' hoorde ik dus ook.... mocht ook nomineren, en zodoende zijn ze bij deze lijst uitgekomen. Het is eigenlijk een vage competitie (niet objectief, meeste mensen wonen bv van de jury in Amsterdam........ook verder een populariteitspoll voor de incrowd..), maar toch. Altijd leuk, competities.

Mensen die deze 10 nominaties hebben 'geselecteerd':
quote:
· Alexander Bos · Ariel · Arthur Sabander
· Bas de Kuiper · Benjamin Brown · Benny Rodrigues
· Bram Kampscheur · Bryan Benninga · Corne Bos
· Daan Spoek · Dan E · Dick Leijen
· DJ Onno · Eelko Anceaux · Erick E
· Frank · Frank Bohm · Georgios Petropoulos
· Gert van Veen · Gijs de Windt · Gijs van der Togt
· Godfried van der Lugt · Guuz Hoogaerts · Henk Witteveen
· Jan Lok/B2Sevents · Jan Paul de Wildt · Jan Willem Luyken
· Jeroen Luijks · Jesse Voorn · Joachim
· Joel Goudsmit · Kim van der Does · Koen van Trojen
· Laura · Lideweij Bosman · Lieke
· Liesbeth Strobbe · Link2party · Marc van der Haas
· Marcel Pantera · Marlon van der Kust · Marnix Bal
· Martijn Beenen · Masha van Vlijmen · Maurice Hols
· Michel Jaspers Focks · Michel Matthijssen · Michiel Koppers
· Mick Boskamp · Micky Hoogendijk · Mike Richter
· Mirjam van 't Veer · Misja Helsloot · Olga Heijns
· Partyscene.nl redactie · Patrick Ludovici · Peter Roosendaal
· Peter Sikkes · Peter Verheul · Peter Wingeder
· Pieter Hendriks · Pieter Hoogland · Pim Smit
· Raoul Bissecker · Rene Passet · Rene Vidal
· Rene Zandvliet · Robert-Jan van Dam · Rocco Veenboer
· Roger Olivera · Rolf van Houten · Ruben Maase
· Sander Ebbeling · Stef Vrolijk · Tim Ten Velden
· Victor Bakhuys · Victor Coral · Vincent Hagen
· Wessel van Diepen · Willem Uylenbroek

Mijn stem gaat duidelijk naar het Paard van Troje, daarna naar de Panama!

SnuggLe

Old Post Mar-02-2005 07:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

jammer dat club noa uit leeuwarden erniet tussen staat

Old Post Mar-02-2005 07:13 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

beetje vage lijst, zo zie ik geen MatriXX en ook Kingdom (Xtralarge) er niet tussen staan,terwijl het daar bijna elke week uitverkocht is.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Mar-02-2005 09:06 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AFA
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2002

Nou Kingdom vind ik niet in deze rij thuis passen. De meeste boeren schuren zitten ook elke week vol dus dat vind ik geen argument.

Mijn stem gaat naar Panama!

Old Post Mar-02-2005 09:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for AFA Click here to Send AFA a Private Message Add AFA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
jammer dat club noa uit leeuwarden erniet tussen staat

quote:
beetje vage lijst, zo zie ik geen MatriXX en ook Kingdom (Xtralarge) er niet tussen staan,terwijl het daar bijna elke week uitverkocht is.

Tsja, zoals ik zei: een vage lijst. Niemand weet de exacte motieven van een ieder die deze 10 geselecteerd heeft. Daar zijn ook geen objectieve maatstaven voor. Matrixx is er net buitengevallen bv. Denk dat de meeste mensen die nomineerden toch in de randstad woonden. Dat was de kritiek op een ander board.

Wat zouden wel objectieve maatstaven zijn?

Btw, zo'n lijst is hetzelfde als de DJMAGtop100, daar kan je ook geen conclusies aan verbinden.

Old Post Mar-02-2005 09:59 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

Na agelopen zaterdag is weer gebleken dat er momenteel maar 1 club is in NL die er echt bovenuit steekt: Het Paard in DH!

Old Post Mar-02-2005 10:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Het paard ja.

Old Post Mar-02-2005 11:14  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Btw, zo'n lijst is hetzelfde als de DJMAGtop100, daar kan je ook geen conclusies aan verbinden.

op die lijst heb ik wel de kans om op ELKE dj te stemmen waar mijn smaak naar toe gaat. Op deze club lijst heb ik dus niet de kans om op bv de matrixx te stemmen. Terwijl deze tent al 4 jaar elk weekend bommetje vol is met uiteenlopende feest van club tot techno to hardstyl tot trance. Vind het echt niet kunnen gewoon.

Old Post Mar-02-2005 12:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

ah dus de beste club van NL is dus ook afhankelijk v/h publiek dat er komt?

het kan wel zijn dat absolute kenners (no offence Bram) dit lekker in een vip-clubje gaan uitmaken, maar het moeilijkste van een club is om consistent de mensen naar je tent te krijgen. Das de stem van het publiek.

Daarom zou Kingdom en Matrixx er zeker tussen moeten vind ik, alhoewel Kingdom wel erg blijft hangen bij het vaste kliekje DJs tegenwoordig, terwijl ze vroeger veel meer special DJs lieten draaien.

Old Post Mar-02-2005 12:38 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

zou denk ik ook gaan voor het paard van troje alhoewel ik hotel arena ook wel een relaxe tent vind...
bitterzoet...wat voor tent is dat eigenlijk heb er namelijk nog nooit van gehoord

Old Post Mar-02-2005 12:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

Ik mis de Ocean Diva en de Asta, maar ja clubs die trance durven programmeren worden zeker niet gewwardeerd in die groove society...

Old Post Mar-02-2005 13:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Ben ook voor het Paard gegaan.....maar Panama op een hele goeie tweede plek..

Down-Under was da bomb

Old Post Mar-02-2005 13:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat is de beste club van Nederland ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis is ID-10. [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlpha Duo - "Cycle" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:24.

Forum Rules: