Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Comment vous faites?
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001
Comment vous faites?

Je vois ke kelkes un d entre nous dispose d'un serveur ftp et moi ca fait longtemps ke j en veux un mais j y comprends ke dalle a "comment le creer" alors je me suis di ke vous pourriez peut eter me filez un coup de pouce...

Old Post Sep-10-2002 22:51  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

tu commence par DL g6 ftp dans le repertoire utilis de mon ftp , tu l'installe et apres ca roule tout seul, t'as plus qu'a configurer les comptes... mais le mieux se serait qu'on se capte vu que t dans le coin de strasbourg parce que expliquer ca en mode texte , c un peu chiant

Old Post Sep-11-2002 04:04  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Y a un soft qui est vachement simple d' utilisation apparemment c' est serveU FTP ...A toi de voir

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-11-2002 06:42  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adrian Flor
Suspended User

Registered: Jul 2002

moi on m a explike ca vite fe =) j ia un peu galere au debut mais apres ct bon =) si tu veux qu on t explik en 2 temps 3 mouvements Ecrit a [email protected] dis lui que tu viens de la part de Adrian il va t explike ca en 5 mn pas complike ..... enfin bien et en 10 mn y a ton ftp blinde lol

Old Post Sep-11-2002 10:26  France
Click Here to See the Profile for Adrian Flor Click here to Send Adrian Flor a Private Message Add Adrian Flor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
tu commence par DL g6 ftp dans le repertoire utilis de mon ftp , tu l'installe et apres ca roule tout seul, t'as plus qu'a configurer les comptes... mais le mieux se serait qu'on se capte vu que t dans le coin de strasbourg parce que expliquer ca en mode texte , c un peu chiant

je viens sur stras demain apres midi
si ca te va di moi ou on se retrouve

Old Post Sep-11-2002 11:57  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

quote:
je viens sur stras demain apres midi

appele moi au 0682282293

Old Post Sep-11-2002 12:53  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Comment vous faites?
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTiesto ID again [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlockster - "Grooveline" (Matt Darey Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:03.

Forum Rules: