Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Timmar av terror
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002
Timmar av terror

Hejsan !

Idag ett år efter Wtc katastrofen pågår ett intressant program

på Tv4. Om ni sitter hemma slå på tv`n Nu....

Old Post Sep-11-2002 12:39  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

"ööööönnnnöönnnönnnö"

"echvry ochne schat ap!!"
"omg he has a gun!!!"
"Maday maday"
"fly into thc tochwers!"

"ppppshshshshhshhhhhhh"

BOOOOOMMM!!! CRAAAAHHH!! KKRASHSHSSHHSHHHH

"today, speciall at channel 12 news!..."

så gick det till...

Old Post Sep-11-2002 16:28 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Endre

"ööööönnnnöönnnönnnö"

"echvry ochne schat ap!!"
"omg he has a gun!!!"
"Maday maday"
"fly into thc tochwers!"

"ppppshshshshhshhhhhhh"

BOOOOOMMM!!! CRAAAAHHH!! KKRASHSHSSHHSHHHH

"today, speciall at channel 12 news!..."

så gick det till...

thats what i thought

den där timmar av terror nu mitt på dagen var lite väl seg. Visst är det synd om de som dog vid terrordåden i usa och deras anhöriga men man måste tänka på att det var en hel del mer som dog i usa:s terrordåd i Afghanistan.

Help me identify these tunes, please:
ID1 and ID2

Old Post Sep-11-2002 16:36  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

Jag höll inte en tyst minut idag klockan 12.00. Varför ska alltid amerikanerna uppfattas som det vore nån sorts kung över hela världen...det e ju fan sjukt! . Varför håller man inte en tyst minut för USA:s offer?!?! (alltså jag menar dom som får USA:s missiler i arslet)

Last edited by dj_hysterix on Sep-13-2002 at 20:26

Old Post Sep-11-2002 17:11  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Förstå mig inte fel men jag måste säga att jag njöt lite av att få se USA få sitt arsle sparkat...
och när ni ändå nämner de i afghanistan varför inte då dra upp de som dog i japan?

Old Post Sep-11-2002 18:53  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by AC.
Förstå mig inte fel men jag måste säga att jag njöt lite av att få se USA få sitt arsle sparkat...

quote:
Originally posted by AC.
och när ni ändå nämner de i afghanistan varför inte då dra upp de som dog i japan?

vad syftar du på?

Old Post Sep-11-2002 19:16 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by reveal

vad syftar du på?

hmmm...vet inte vad han tänker på men jag tänker iaf på t.ex. hiroshima å nagasaki

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-11-2002 22:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Vizay

hmmm...vet inte vad han tänker på men jag tänker iaf på t.ex. hiroshima å nagasaki

^^ tveklöst!

Old Post Sep-11-2002 22:40  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Och sen kan man ju alltid tänka tillbaka lite it tiden...
typ andra världskriget å så... Usa gjorde ju ingenting då...*host*

De e synd om alla som har dödt pga av krig!

En del mäniskor tycker ja reagerar som dom är avund sjuka på att den 11 september har fått så mycket uppmärksamhet..(nu pratar ja inte om er här , utan i allmänhet"

"Men vi då?"

Helt fel grej å vara avund sjuk på...

Old Post Sep-11-2002 23:08  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Vizay

inte för att vara sån, men vad har det med terrorattacken mot world trade center att göra?

Old Post Sep-12-2002 02:20 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Dunno

Håller med om att man bör tycka synd om folket som dörr i afghanistan oxå...men det har inte med dom som dog i WTC att göra...

Att hålla en tyst minut för dom betyder inte att du stöttat USA över huvudtaget. Det betyder att du bryr dig om dina medmänniskor. Det var oskyldiga människor som dog. Och det tycker jag att man kan hålla en tyst minut för. Sen är det som sagt dumt att man inte gör det för Afghaner men det är inte WTC offrens fel. Varför håller ni inte själva en tyst minut för Afghanerna? Det är väl ändå saken i sig som betyder nåt. Skit i vad andra gör.....

Själv var jag ute och sprang på orienteringsrunda när det var tyst minut och det hade jag ingen aning om

Old Post Sep-12-2002 05:58 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Visst kan man tycka synd om dem som dog i terrorattackerna, det gör jag iaf, men USA "definetly had it coming" så att säga...
Helt absurt att man i USA inte förstår _varför_ terrorattackerna hände, Bush tror att det var "ren ondska"

Förresten är Bush farlig på riktigt, nästan i klass med Pinochet, och Stalin.

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Sep-12-2002 07:35  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Timmar av terror
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMust be an easy one for you guys [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWake On Lan - Local Area Control [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:03.

Forum Rules: