|
|
|
|
 |
|
 |
 |
michiel
DJ RUSH

Registered: Sep 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik vond het wel lullig dat ik het voor een meisje uitmaakte met me huidige vriendin waar ik al 7 maanden mee had. Dat meisje vond me leuk heeft ze toegegeven. Ik maak het uit en zij gaat met iemand anders, maar ja dat soort dingen gebeuren he |
hehe lekker duidelijk lexie
vertel het nog ff een keer
np
later
michiel
I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...
Dominik Eulberg - Flora & Fauna
|
|
Sep-08-2001 13:34
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Sep-08-2001 14:18
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Sep-09-2001 12:28
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Sep-09-2001 12:29
|
|
|
 |
 |
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
|
|
|
Whahahaa!
Weet je wat bij mij werkt?
Ik kan een sigaret brandend zo in mijn mond doen, hem ronddraaien en er weer uit halen en meteen gewoon weer een hijs nemen.
Tis ranzig maar toch vinden de vrouwen het leuk, geloof het of niet!
Ik heb zelfs een keer een meid op vakantie versierd door met mn cocktailtje naar haar toe te lopen, een ijsklontje eruit te halen, op de grond gelegd en kapot getrapt... "zo het ijs is gebroken, wat is je naam?"
wat denk je dat ze zei?
"Bitte Nochmal?"
WAAAA bleek ze gewoon duits te zijn, ik balen, maarja, ik in het engels uitleggen en toen snapte ze m wel..
En ja, de enige blauwtjes die ik heb gelopen waren in het begin toen ik bij meiden hun leeftijd of opleiding totaal verkeerd inschatte!"en wat doe jij voor opleiding? VBO, of Mavo? - Ik doe Gymnasium, lul! zie ik er zo dom uit dan?"
Nu weet ik wel dat je voorzichtig moet zijn (ookal ziet ze er uit als 22, ik zeg gewoon dat ik denk dat ze 19 is!)
Sep-09-2001 13:28
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 10:19.
Forum Rules: