For the first time ever, the people behind Dance Valley bring the NL-based festival to the beaches of Miami, Florida...
UDC Events are proud to introduce the largest gathering of Dutch DJ / producer talent ever assembled outside of The Netherlands, for the ultimate Dutch party over the Miami Winter Music Conference! Spread over 5 intimate dance arenas, and packed with Holland's favourite musical vibes, this unique event is set to send shockwaves across the city. Our intentions in undertaking this project are to open the eyes of the USA to the vibrant scene that is Dutch Dance, to showcase the massive talent and diversity of the next generation of Dutch DJ domination.
Lineup:
Marco V
Sister Bliss
Michel de Hey
Johan Gielen
Lucien Foort
Remy
Tom de Neef
Laidback Luke
Secret Cinema (Live)
Roog
Montana
Erick E
Brian S
Cor Fijneman
Benny Rodriguez
Nick K
Don Diablo
Fausto
Johan Cyber
Misja Helsloot
Astrid
Marcella
Joost van Bellen
Marnix
Spanish Nutters
MC Marxman
Miss Bunty
Bron: Trance.nu
Na Sensation nu dus ook DanceValley in het buitenland....
Slaat UDC niet een beetje door?
Edit: DV is natuurlijk van UDC.......(thanks Petrus....)
Last edited by Cosmic on Feb-09-2003 at 18:56
Feb-09-2003 16:50
Kakao
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Wat heeft Dancevalley met Id-t te maken dan?
Tsja, ipv dat ze al hun efforts op het eigen vaderland richten. Toch wel een beetje jammer.
Feb-09-2003 17:03
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Na Sensation nu dus ook DanceValley in het buitenland....
Slaat ID-T niet een beetje door?
Dance Valley is nie van ID&T (toch?)
Feb-09-2003 17:03
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Dit heeft niks met ID&T te maken, UDC staat daar geheel los van.
Originally posted by Cosmic Guy Na Sensation nu dus ook DanceValley in het buitenland....
Slaat ID-T niet een beetje door?
Dance Valley is van UDC, niet van ID&T
[edit]Dat hadden al meer mensen gezien [/edit]
Leuk initiatief, zo promoot je trance een beetje in de USA. Vraag me alleen af of het gewone publiek in de USA het ook leuk vindt en komt (dus of het daar ook bestaansrecht heeft buiten de WMC om, als het een andere keer ook georganiseerd zou worden).
Feb-09-2003 17:05
basd
progression
Registered: Jul 2002
Ik snap ook echt niet wat het probleem met zoiets is..
Dat je een succesvol (en dan toevallig Nederlands) concept ook in het buitenland van de grond probeert te krijgen, is een initiatief dat alleen maar toe te juichen valt..
Stel je eens voor dat Homelands of Godskitchen GG hier een keer gehouden wordt, en dat de organisaties van die feesten / festivals hun DJ's meenemen hiernaartoe, lopen mensen (in dit geval Cosmic Guy, no offence verder) dan ook zo te zeuren dat ze dat misschien maar niet moeten doen?
denk dat het wel aanslaat gewoon een beach party met wat andere dj's dan normaal voor de mensen in florida zo slaat trance daar aan onder de mensen
Feb-09-2003 18:07
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Ik zie niet in waarom niet.
Als je als bedrijf daar geld mee kunt verdienen moet je dat doen.
Nederland staat in amerika denk ik bovenaan als het om Trance gaat.
Animo zal wel groot zijn verwacht ik.
Wel appart dat UDC dit gaat doen. Ze kunnen in eigen land maar amper een grote party vlekkeloos laten verlopen en dan gaan ze zoiets in amerika doen?
als het daar flink fout gaat, spannen de bezoekers gezamelijk een rechtzaak aan en krijgen ze een mega boete
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by raoel
.
Wel appart dat UDC dit gaat doen. Ze kunnen in eigen land maar amper een grote party vlekkeloos laten verlopen en dan gaan ze zoiets in amerika doen?
wat gaat er dan zoal mis bij udc. Ik heb er nog nooit problemen met gehad hoor. altijd top georganiseerd. Behalve dan DV 2001 en 1e keer impulz. En trouwens die id-t feestjes verlopen ook niet altijd vlekkeloos
maar goed ik vind het een strak plan om hollands beste dance festival in het buitenland ook een keer te organiseren. Hoop wel dat ze een speciale locatie hebben, want zonder de vette locatie in spaarnwoude was het nooit zn vet feest in nederland geworden
Feb-09-2003 21:46
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Lol volgens mij draaien er veel leukere dj's dan johan gielen op het wmc (14 hours solo set by danny tenaglia )
Maar goed ook chemistry heeft een aantal feesten georganiseerd op WMC.
Dus zo bijzonder is het nu ook weer niet.
Feb-10-2003 13:20
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by basvh
wat gaat er dan zoal mis bij udc. Ik heb er nog nooit problemen met gehad hoor. altijd top georganiseerd. Behalve dan DV 2001 en 1e keer impulz. En trouwens die id-t feestjes verlopen ook niet altijd vlekkeloos
maar goed ik vind het een strak plan om hollands beste dance festival in het buitenland ook een keer te organiseren. Hoop wel dat ze een speciale locatie hebben, want zonder de vette locatie in spaarnwoude was het nooit zn vet feest in nederland geworden
de 2de en 3de Impulz ging het helemaal verkeerd bij de garderobe, heb toen 1 uur en 45 minuten staan wachten totdat ik mijn jas eindelijk kwijt was. daardoor onder andere de gehele set van Ferry Corsten gemist