Vi kör avslutningspartyt med vår techwiz Cari Lekebusch.
Nu har det blivit lite för kallt att köra uteserveringen, så
vi klämmer ihop oss på stora golvet istället - löning=trångt!
Passa på att köpa din förköpsbiljett till nypremiären på
Sturecompagniet med Richie Hawtin 7 oktober.
Måndag 30 september:
Stora golvet:
Cari Lekebusch
MONDAY BAR
Måndagar 22-03, 20 år
Daily News, Kungsträdgården
Entre:
80kr medlem
100 kr ej medlem
Sep-30-2002 13:37
Xplorer76
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Ingen Parham??? Stackars dig...
Fotboll ikväll för min del...
HAMMARBY
Sep-30-2002 13:45
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Xplorer76
Ingen Parham??? Stackars dig...
Fotboll ikväll för min del...
HAMMARBY
??? BUUUUU den var taskig!
Inte mitt fel att Parham har lirat lite överallt sista tiden
Cari e bra (o snygg) så jag e lycklig
Sep-30-2002 13:50
Xplorer76
Supreme tranceaddict
Va bra... så länge man e nöjd....
Ska du till dockan den 11??
Sep-30-2002 14:02
Gaby
DanceAddictPartyQueen
quote:
Originally posted by Xplorer76
Va bra... så länge man e nöjd....
Ska du till dockan den 11??
Japp Va det pre-party typ hos dig lr????
Sep-30-2002 14:04
Xplorer76
Supreme tranceaddict
Ser inte ut som det... men vi skulle kunna träffas på söder typ innan eller nåt.
Sep-30-2002 14:08
Xplorer76
Supreme tranceaddict
Jaha.... hur var det??
Mycket folk??
Bra musik??
Oct-01-2002 07:21
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
jag uppmanar alla att inte besöka Dailys. De har värsta nazireglerna. Var i stockholm i lördags för att träffa några polare och vi stack senare ut på kvällen för att göra ett besök på Dailys. Plötsligt påstår vakterna att det är 23års gräns. Trots att mina kompisar varit där lördagen innan och då var det 20 års gräns.
Fascisterna hittar på egna regler och försöker få folk att tro att det är sant. Här hade man åkt ända från Göteborg för att göra ett besök där men NEHEJ.
Aldrig nånsin att jag ens försöker mig på att ta mig in där. Dailys kiss my ass.
Daily's suger hårt, ser ut som en strandad ålands-färja innuti också,
Trevligt att MB bytt till Sture, MYCKET bättre lokal.
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Oct-01-2002 17:02
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by RebeL9
jag uppmanar alla att inte besöka Dailys. De har värsta nazireglerna. Var i stockholm i lördags för att träffa några polare och vi stack senare ut på kvällen för att göra ett besök på Dailys. Plötsligt påstår vakterna att det är 23års gräns. Trots att mina kompisar varit där lördagen innan och då var det 20 års gräns.
Fascisterna hittar på egna regler och försöker få folk att tro att det är sant. Här hade man åkt ända från Göteborg för att göra ett besök där men NEHEJ.
Aldrig nånsin att jag ens försöker mig på att ta mig in där. Dailys kiss my ass.
Fan de va ju synd att du/ni inte kom in... tror dig också vad du sägfer men det igentliga skälet var nog att det var nog med killar där inne, det är så dom brukar köra...
Och varför jag också tror det denna gång e för att vi var 7 grabbar som hade festat innan och för att alla skulle komma in på ett å samma ställe, vår ålder var från 21-28, så valde vi just Dailys... Det var inte så bra där inne iaf. kan berott på att jag blev lite väl full :P eller nåt...
Synd jag inte visste att du skulle dit för ena snubben som står i dörren e en jag partat med nångång så därför har man en fot inne där om man säger så...
Ledsen att behöva säga det men så är det i Stockholm. Så funkar det istort sett överallt. Jag lovar att det finns många ställen som är betydligt mer diskriminerande på det här sättet än vad Daillys är.
Det är hemskt, men man har ju ingen möjlighet att påverka det, så det gäller ju bara att försöka anpassa sig efter spelets regler bäst man kan.
Oct-03-2002 01:58
Gaby
DanceAddictPartyQueen
quote:
Dailys e känt för sina #¤%& vakter. Varför va ni på Dailys när jag har gett hur sköna tips som helst????