|
| quote: | Originally posted by yahel222
קודם כל זה לא השירות שלי
אני עכשיו בטירונות
אז הקפיצו אותנו בחג לעשות אבטשים בב"ש זה משהו חד פעמי...
וזה ממש כיף שתדעו לכם למרות שזה היה במקום חופש
וחפיף גם ככה לא נתנו לנו לצאת מבית החיל אבל ממש סבבה שם
בריכה
ביקורים
ממש בית מלון |
אתה עושה את הטירונות בזיקים ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|