|
אני רק לא מבין.........
כשהאמריקאים משמידים עשרות כפרים והורגים מאות ואולי אפילו אלפי אנשים חפים מפשע באפגניסטן, זה בסדר גמור
אבל כשאנחנו הורגים פלשטינאי אחד שהוא תומך טרור ותיכנן איזה 10 פיגועים ושהוא בדיוק היה בדרך להתפוצץ בעזריאלי, כולם מעבירים עלינו ביקורת!
כל העולם הזה דפוק, אני אומר לכם!!!!!
אני חושב שכל מדינה ומדינה צריכה לחטוף איזה מתקפת טרור ככה טובה שתפגע בכמה מאות אנשים ותשמיד איזה משהו חשוב אצלם, רק כדי שהם יבינו מה עובר עלינו ויתמכו בנו ולא בחיות האלה שקוראות לעצמן פלשטינאים
___________________
|