Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בבבבקשה תעזרו לי!!! כנסו מהר
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AnthemFreak
Pussy Addict!!!



Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
בבבבקשה תעזרו לי!!! כנסו מהר

ממצב אחים שלי??!
שמעו.....
יש לי התלבטות ענקית....
אני חייב שתעזרו לייי
אחרי עבודה קשה בקיץ
יש לי הרבה כסף
עכשיו החלטתי לקנות ציוד (של די ג'יי) עוד לא אבל יש לי את הכסף
אחרי שקניתי את הציוד נשאר לי 2500 שקל ככה
ההתלבטות הגדולה שלי היא:
PlayStation 2 Vs. הרבה בגדים ולהנות מהחיים
אני לא יודע מה לעשות
הפלייסטיישן 2 עולה 1700 שקל + שבב לצרובים ולכל שיטות המשחקים שעולה 700 שקל
או
שאני ישאיר את הכסף לעצמי ויהנה ממנו
זתומרת
לקנות בגדים דיסקים וכל החרטות
בבבבבבבבבבבבבבקקקקקקקקקקקקקקקקשששששששה תגידו לי מה אתם חושבים, מה אתם הייתם עושים
בתודה מראש

נ.ב.
אני לא יצטרך לקנות משחקים במלא כסף למה אני יודע מאיפה להוריד מלאאאא משחקים
ובשוק הכרמל משחק עולה 30 שקל

Old Post Sep-20-2002 14:55  Israel
Click Here to See the Profile for AnthemFreak Click here to Send AnthemFreak a Private Message Add AnthemFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HyPeRSoNiC
Has Posted Here



Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel

אח שלי
מה אתה צריך פליי סטיישן 2 כשיש מחשב??????
אני אגיד לך את האמת - לחבר שלי יש פלייסטיישן 2 עם מלא משחקים
אהבתי. זה מכשיר טוב
אבל מאכזב...... יעני לא כזה טוב כמו שכולם אומרים
אני הייתי מעדיף מחשב..... הרבה יותר מהנה

בן אדם יש לך 2500 שקל!!!! וזה עוד אחרי שקנית ציוד!!!! אני במקומך לא הייתי חושב בכלל!!!
הייתי באמת מתלבט בין 2 אפשרויות:
1. לגרור את החברה שלי לקניון לשופינג חבל על הזמן ולהתנקם בה קצת על הפעמים שהיא גוררת אותי איתה לשופינג

2. לטוס איתה לחופשת פינוקים באילת


אקיצר - ההתלבטות שלך היא באמת אם לקחת את הכסף ולבזבז אותו על דבר יקר שסתם יתקע אותך בבית, או לבזבז אותו על לצאת מהבית......
אני הייתי מעדיף לצאת קצת לשאוף אויר........

אבל זאת הדעה שלי....
מקווה שעזרתי


___________________

Old Post Sep-20-2002 15:06  Israel
Click Here to See the Profile for HyPeRSoNiC Click here to Send HyPeRSoNiC a Private Message Visit HyPeRSoNiC's homepage! Add HyPeRSoNiC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnthemFreak
Pussy Addict!!!



Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel

יש משהו בדבריך
אני ישקול את זה!!!

Old Post Sep-20-2002 15:10  Israel
Click Here to See the Profile for AnthemFreak Click here to Send AnthemFreak a Private Message Add AnthemFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

אחי אני גם תומך ב
HYPER


אין לך מה לקנות את הפלייסטשיין- זה סתם אופנה שחולפת אחי
תוך שנה ייצא משהוא חדש ואתה תצטער על זה

ובאמת יש מחשב וזה מספיק טוב !
ראסמי אני אומר לך - חבר שלי קנה פלייסטישן 1 שזה ישר הגיע לארץ
והוציא על זה פול כסף - ועכשיו מה יש לו לעשות עם זה ?
שיחק בזה ככה חודש חודשיים עד שנימאס קצת וזהו ...
זה לא כמו מחשב לדעתי וחבל על הכסף ...

עדיף באמת להשקיע או בחברה או אפילו לשמור תכסף למתי שתצטרך
או לשפר את הציוד - ולקנות פטיפון וכאלה או תקליטים ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Sep-20-2002 16:04  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

אחי
שמע
עצה שלי....
קודם כל תראה איזה ציוד אתה קונה!!.. ואולי תוכל לשפר אותו קצת עם הכסף שנשאר לך.....

תחשוב על זה
במקום לקנות מיקסר של גימיני לך למשל על ווסטקס..
איזה ציוד אתה קונה (תהיה ספציפי) !ל

Old Post Sep-20-2002 16:11 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NaOren
shake it H-A-R-D



Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel

וואלה אני לא הייתי קונה את הפליסטישן כי אין לי טלויזיה ענקית בחדר...
אבל אם יש לך טלויזיה שווה אז וואלה שווה לך לקנות כי זה גם די וי די....

אם אתה אוהב לראות די וי די ואין לחך עדיין אז שווה לך
אם לא על תקנה, תחסוך ת'כסף אתה לא צריך לבזבז עכשיו הכל


___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים

Old Post Sep-20-2002 16:29 
Click Here to See the Profile for NaOren Click here to Send NaOren a Private Message Add NaOren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by NaOren
וואלה אני לא הייתי קונה את הפליסטישן כי אין לי טלויזיה ענקית בחדר...
אבל אם יש לך טלויזיה שווה אז וואלה שווה לך לקנות כי זה גם די וי די....

אם אתה אוהב לראות די וי די ואין לחך עדיין אז שווה לך
אם לא על תקנה, תחסוך ת'כסף אתה לא צריך לבזבז עכשיו הכל



לא חשבתי על הקטע של הדיוידי ...

הממממ ...
יש בזה שיקול אבל עדיין לא לקנות לדעתי
...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Sep-20-2002 16:46  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nimrod levi
Shining Star



Registered: Nov 2001
Location: Tel Aviv

תשמע לפי דעתי לך תשמור את הכסף קנה מה שאתה רוצה העיקר ישאר לך לכסף
לדברים שתרצה לקנות פתאום
פלייסטיישן זה הוצאות על להשכיר \לקנות סרטים
ועל המשחקים למרות שזה לא כל כך הרבה זה מצטבר
ותשמע תוך שנהש נתיים יוצא המשחק טלוויזיה הבא החדש
וזה כבר לא שווה להשקיע כל כך הרבה על מכשיר
תראה למשל את הפלייסטיישן 1
אף אחד כבר לא משחק בו והוא מעפן לאללה
אני יודע כי יש לי...
בקיצור אני הייתי הולך על לשמור את הכסף ולבזבז על מה שבא לך

וד"א ספר לכולנו איפה מצאת עבודה בקיץ שקיבלת כל כך הרבה כסף שגם אתה קונה ציוד וגם נשאר לך 2500 שקל?

Old Post Sep-20-2002 17:07  Israel
Click Here to See the Profile for nimrod levi Click here to Send nimrod levi a Private Message Visit nimrod levi's homepage! Add nimrod levi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

אל תקנה פלייסטיישן אחי!!!
חבל לך על הכסף......

אתה גם עכשיו מתבגר ויש לך דברים אחרים לבזבז עליהם את הכסף וגם לא יהיה לך זמן בקרוב לשחק
אתה מתלהב מכאלה דברים אבל מפסיק לגעת בהם אחרי חודש חודשיים שנמאס לך
עברת את הגיל שאתה תחרוש על זה כל החיים אז ותר פשוט ותהנה מהכסף

או שתחסוך לאיזה טיול עצבני בחול או משהו...


___________________
.

Old Post Sep-20-2002 18:11 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Segev
Armin Addict



Registered: Mar 2002
Location: a state of trance

תיראו את עצמכם מדברים על ביזבוזים חופשי

לפי דעתי אחי בגלל שהמצ בארץ לא כזה טוב אתה צריך לשמור את הכסף שלך
בבנק נגיד עם יש לך חשבון למה לא כל יום מוצאים עבודה שמביא לך כל כך הרבה כסף כמו שאתה אומר זה גם ציוד ועוד נישאר לך 2500 ואי ואי זה מלא תקשיב לי אל תקשיב לאף אחד
תשמור את הכסף מתחת למזרון או בבנק


___________________
"Trance had become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western."
- Paul van Dyk

Old Post Sep-20-2002 18:56  Israel
Click Here to See the Profile for Segev Click here to Send Segev a Private Message Add Segev to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnthemFreak
Pussy Addict!!!



Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel

לכל מי שרוצה לדעת
עבדתי בגלידה
ben&jeries
אפשר לומר שחרשתי על המקום
אבל...
דבר ראשון אני לא קונה את הציוד בארץ
אני קונה אותו בארה"ב, אז כבר תורידו חצי מחיר
ודבר שני ההורים שלי תומכים בקניה ומוסיפים 2000 שקל
ויובל
נראה לי שאני קונה את הציוד הכי בסיסי
vestax 275
pioneer cdj100s x2
והאוזניות הכסופות האלה של סוני
ואני לא ממש בקטע של פטיפונים

אני רואה שרובכם בקטע של לא לקנות פלייסטיישן

רק שתדעו שחלק מהסיבה שרציתי לקנות פלייסטיישן היא שיש לי מחשב
pentium 3 733
ויחסית למשחקים זה נחשב כבר לא מחשב משהו
אז אמרתי לעצמי במקום לקנות מחשב חדש שזה הוצאה עוד יותר גדולה אני יקנה לי פלייסטיישן ואז לא תהיה לי בעיה עם מהירות ובמחשב אני רק יגלוש
באינטרנט וישמע מוזיקה וכל מיני דברים שלא דורשים מחשב סוס

אבל אולי אתם צודקים... אולי כל המשחקים האלה ימאסו עליי עוד מאט
טוב בינתיים אני נראה לי ישאיר לעצמי את הכסף
תודה אחים שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Old Post Sep-21-2002 00:24  Israel
Click Here to See the Profile for AnthemFreak Click here to Send AnthemFreak a Private Message Add AnthemFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

אחי לדעתי לא כדאי סוני ביגלל שזה שכולם אמרו זה אופנה חולפת אני בין הראשונים בארץ שהיה לו פליסטישן בן דוד שלי הביא מתיאלנד עם מלא משחקים
ואללה שיחקתי בו כמו מטורף יום ולילה אחרי חודשיים נימאס לי ואז שזה הגיע לארץ כל היתלהבו וכו' והגיעו משחקים לארץ ותיודע איך זה פה קומבינה שם קומבינה תמקבל משחקים וזה ממ התחלתי עוד פעם אבל ישר אחרי שלושה חודשים ירד ההיתלהבות שוב ועכשיו הסוני שוכב בארון כבר איזה שנה ככה
סתםם ביזבוז כסף
וכמו שאמר שגב תשמור תכסף המצב בארץ ממש און דה פייס.. אי אפשר לדעת מה יקרה מחר תשמור או שתיסגור את זה בפקמ שבועי
משו כזהה


___________________

Old Post Sep-21-2002 00:41 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בבבבקשה תעזרו לי!!! כנסו מהר
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID HELP NEEDED: Paul van Dyk - Live on Global DJ Broadcast (New Years Eve) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTyler - "Turn Me On" (Original "Explosive" Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!