Tiesto going hardstyle @ Matrixx Nijmegen!!
Hi all,
Net wakker, en niet echt tevreden over de gang van zaken vannacht.
Met een beetje geluk nog kaarten bemachtigd te hebben vertrokken we gisteren naar de Matrixx die zich op 10 minuten loopafstand van mijn huis bevindt 
Eenmaal binnen was Jochen de huis-dj al verassend stevig aan het draaien met platen als Cafe del Mar (Marco V remix) en 4 strings - Diving (Cosmic gate remix), platen die normaal gesproken niet door een warm-up-dj worden gedraaid lijkt me.
Rond 3 uur (we waren al behoorlijk brak van het stampen )kwam Tijs op, en toen gebeurde me toch iets vreemds. Plaat 1 was de plaat waarmee hij (volgens vrienden) op 4 elements opende. Die was nog wel lekker stevig om een beetje in te spelen op Jochen. Maar wat volgde was een 2-urige set bestaande uit enkel hardtrance, hardstyle en techno-platen , waarvan een redelijk aantal van CD-R.
Nogal verbaasd en teleurgesteld zijn we maar rond 5 uur naar huis gegaan. Onderweg discussieeerde we nog hoe dit mogelijk was en we hielden het er maar op dat hij aan het experimenteren was. Nou, als je dat doet lijkt het me dat je 3 a 4 platen gebruikt ipv je complete set.
Ik ben benieuwd of jullie zo iets dergelijks hebben meegemaakt met Tiesto of andere DJ's, dus dat ze compleet van hun stijl afgingen.
Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl
|