Zaterdag 21 september draait james holden in the Q!!!!!!
Dit is een avond van the sessions die nu voor het eerst in the Q op de zaterdag een avond gaan hosten (i.s.m. The Q management)
niet alleen zal the sessions vanaf nu 1x in de maand op zaterdag zijn maar ook de guest dj's zullen nu ipv 2 uur 3 a 4 uur draaien.
James holden gaat 3 uur draaien.
Dus iedereen die geen zin heeft in Qlimax, trance-energy of high energy KOMEN!!!!!!!!!! (ze hadden geen betere datum kunnen kiezen want alleen echte liefhebbers zullen nu komen)
(voor de volgende sessions hebben ze niemand minder dan ANDY JARROD geboekt)
(rest mij nog te vertellen dat ook lemon 8, en lucien foort hun kunsten zullen vertonen in september in the Q en dat san natuurlijk resident is DUS je kunt bijna geen club meer vinden die zo progressive/tech-house minded is)
geen kremlin dan nu maar the Q hehe (ach ja als zelfs emjay en cross zijn geboekt voor een avond in the Q in oktober dan is het jammer dat die club in zwolle staat )
Sep-01-2002 12:51
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
hier komt niemand van TA nerd!!!!!
Sep-01-2002 12:57
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by New Wave
lieve schat
Ik ben het verplicht aan mezelf om in iedergeval deze kinders hier te wijzen op juiste informatie betreffende kwalitatief hoogstaande muziek en waar men deze muziek kan beluisteren wat men hier verder mee doet moeten ze zelf weten maar ze kunnen iig niet zeggen dat ik ze nooit heb gewaarschuwd
(maar misschien dat eye-riz naar lemon 8 ging )
Sep-01-2002 13:04
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
khad het ook al in de nieuwbrief gezien idd
kben, ondanks dat ik dagelijks in zwolle kom, nog nooit in de Q geweest... het lukt met echt NOOIT om daar ook maar IEMAND mee naartoe te krijgen
.. maar ik ga het nog zeker een keer uitchecken... want toen ik dit las had ik wel zoiets van foooooock, ze zijn echt goed bezig de laatste tijd!
Sep-01-2002 13:35
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Ik wel !!! Koe !
Sep-01-2002 14:14
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by magrec
lieve schat
Ik ben het verplicht aan mezelf om in iedergeval deze kinders hier te wijzen op juiste informatie betreffende kwalitatief hoogstaande muziek en waar men deze muziek kan beluisteren wat men hier verder mee doet moeten ze zelf weten maar ze kunnen iig niet zeggen dat ik ze nooit heb gewaarschuwd
(maar misschien dat eye-riz naar lemon 8 ging )
Inderdaad, voed die mensen maar een keer op Ga wel proberen om daarbij aanwezig te zijn... Lijkt me wel een erg leuk feestje worden. Hoop alleen wel dat ik ook iemand zover krijg dattie mee gaat.