|
אוקי, מהתחלה, קודם כל, זה לא רדיו מיקס, איפה הרדיו ואיפה המיקס, זה שזה קצר מכרגיל לא הופך את זה לרדיו מיקס, תעשה מבנה של רדיו מיקס, עם התחלה וסיום בשביל הרדיו... ה"פעמונים" האלה בהתחלה ממש לא בקצב טוב, תנסה להשאיר את כל התוים על אותו תו ותראה איזה יופי, יש את הקטע "אייזק" הזה, ממש לא יצא טוב, אייזק לוקח סינט ומשנה לו את הפיטש בדראסטיות לא את הפילטר... הצליל של המלודיה דיי חלש, המלודיה עצמה גם לא משהו, זה למעשה לא מלודיה בכלל...
יותר מדיי ריוורב על הטראק הזה, צריך ריוורב עדין, כי בד"כ יש לך את האקוסטיקה של המועדון בתור ריוורב, הקצב דווקא סבבה, אבל יש כל מיני שטויות ברקע שמפריעות, קיצר, תבנה את הטראק מחדש, סאונד יותר טוב... קיצר, הרבה עבודה יש לכם...
___________________
Music----is----universaL
Pay a visit good fella:
Xetro's MySpace
Xetro's Facebook page
|