nou ik heb vandaag mijn tentamen cijfer van maandag terug gehad!!!!
en het was een............... 4
maarja ik hoef er de volgende keer maar 1.5 punt bij te leren en dan heb ik hem wel
die van woesdag weet ik bijna zeker dat ik die ook niet heb gehaald alleen die van vandaag zou ik wel eens gehaald kunnen hebben!
Oct-11-2002 13:03
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Re: mijn cijfer
quote:
Originally posted by franzelare
nou ik heb vandaag mijn tentamen cijfer van maandag terug gehad!!!!
en het was een............... 4
maarja ik hoef er de volgende keer maar 1.5 punt bij te leren en dan heb ik hem wel
die van woesdag weet ik bijna zeker dat ik die ook niet heb gehaald alleen die van vandaag zou ik wel eens gehaald kunnen hebben!
ah jammer van die 4 maar zoals je zelf zegt iig hoop voor de herkansing
Oct-11-2002 13:14
Dj Odelpha
Life v2.0
Registered: Jul 2002
je zit in het verkeerde forum, dit is niet www.pauze.nl maar tranceaddict.com
grtz
Oct-11-2002 14:04
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by Dj Odelpha
je zit in het verkeerde forum, dit is niet www.pauze.nl maar tranceaddict.com
grtz
hey de peuterspeelzaal is ergens anders hoor...
Kun je je leeftijdsgenootjes vervelen......
Oct-11-2002 14:13
Dj Odelpha
Life v2.0
quote:
Originally posted by magrec
hey de peuterspeelzaal is ergens anders hoor...
Kun je je leeftijdsgenootjes vervelen......
wtf...dit heeft toch niks met het doel van deze website te maken, of wel dan? ik post toch ook niet dat ik vandaag appeltaart heb gegeten? (nu wel) en ik ben waarschijnlijk ouder dan jou...maar je denkt zeker dat je beter bent omdat je progressive luistert...
Oct-11-2002 14:19
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
wtf...dit heeft toch niks met het doel van deze website te maken, of wel dan? ik post toch ook niet dat ik vandaag appeltaart heb gegeten? (nu wel) en ik ben waarschijnlijk ouder dan jou...maar je denkt zeker dat je beter bent omdat je progressive luistert...
khoop dat je appeltaart lekker was
die laatste opmerking slaat trouwens echt HELEMAAL nergens op...
voel jij je nu beter omdat je zegt dat hij zich beter omdat hij progressive luistert
Beetje vooroordelen ofzo?
Tuurlijk ben ik beter dan jouw.
Flikker toch een end op man.
Je weet niet ééns waarom franzelare dit heeft gepost.
Waar staat dat hier geen persoonlijke dingen mogen worden gepost trouwens. NERGENS!!!
Daarnaast hou ik er niet van dat iemand iets over mij zegt omdat ik van progressive hou terwijl die persoon mij niet ééns kent.
Als jij nu ééns normaal leert te reageren dan reageer ik ook minder fel.
Oct-11-2002 14:29
magrec
Kleinenberg addict
Mag je me meteen ook het doel van deze website vertellen.
Dat schijn je blijkbaar goed te weten.
Oct-11-2002 14:30
Dj Odelpha
Life v2.0
quote:
Originally posted by magrec
Als jij nu ééns normaal leert te reageren dan reageer ik ook minder fel.
JIJ was degene die niet normaal reageerde, niet ik. JIJ begint meteen over de peuterspeelzaal alsof ik een klein kind ben, fuq yew. Ik vind het gewoon nutteloos om op een site over trance of iig muziek je cijfer van een tentamen te posten. En ik vind progressive zelf ook goede muziek, maar ik ga anderen in ieder geval niet afzeiken omdat ik denk dat ik zo volwassen ben. Die post was dus omdat ik het idee had dat je jezelf erg volwassen en goed vindt omdat je progressive luistert. Sue me if i'm wrong.
Punt
Oct-11-2002 14:37
magrec
Kleinenberg addict
quote:
JIJ was degene die niet normaal reageerde, niet ik. JIJ begint meteen over de peuterspeelzaal alsof ik een klein kind ben, fuq yew. Ik vind het gewoon nutteloos om op een site over trance of iig muziek je cijfer van een tentamen te posten. En ik vind progressive zelf ook goede muziek, maar ik ga anderen in ieder geval niet afzeiken omdat ik denk dat ik zo volwassen ben. Die post was dus omdat ik het idee had dat je jezelf erg volwassen en goed vindt omdat je progressive luistert. Sue me if i'm wrong.
Punt
Goh wat weet je veel over mij. Hoe kom je erbij dat iemand die naar progressive luisterd zich beter en volwassener vind dan iemand die naar andere muziek luistert?
Jouw reactie was juist niet normaal. Dit is het holland forum en daar worden gewoon naast trance ook heel veel andere dingen besproken. Over muziek discussiëren kan altijd en god god er staat geen topic over trance en jij denkt te menen dat hij naar pauze.nl moet.
Maar goed ik denk dat waarschijnlijk verkeerd want jij schijnt mij beter te kennen dan ik zelf.
Nogmaals waarom moest je zo reageren op die post, hou dan je mond ofzo of hou je van zeiken, ik zeik echt wel over jouw heen dan.
Oct-11-2002 14:44
New Wave
We are all a number......
quote:
Wat ben jij een gigantische kneus zeg.......meneer JUNIOR...
Bekijk eerst maar eens hoe we hier te werk gaan/wat we bespreken dan meteen je grote smoel open te trekken.