ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Het kan aan mij liggen, maar er is de laatste tijd geen enkel feest meer dat me echt aanspreekt. En dan bedoel ik vooral de feesen in clubs. Grote feesten zijn er genoeg, maar die trekken me juist niet. Op Capital na dan, want dat is gewoon een Kwaliteits-line-up!
Waar zijn de tijden gebleven dat er ook goeie gezellige feesten waren in de clubs??
Vroeger had je de Wildlife feesten in de Melkweg, die waren top. Ook Tiesto is gestopt met zijn solo-tours... En Earth in de Melkweg heeft zijn beste tijd ook gehad, zo lijkt het....
Daarbij komt dan ook nog eens het sluiten van de Kremlin!
Zie ik het helemaal verkeerd of is het gewoon een beetje gebeurt met de clubs?
Sido
Oct-05-2002 12:41
Arstmak
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Het gaat inderdaad minder in clubland.
Danssalon dicht, IT dicht, Scanners dicht, Kremlin dicht .... al gaat Cubic wel weer verder, zijn opgekocht door XL dacht ik.
Verder heb je in de Escape nog aardig wat feesten, in de Hemkade, in de Melkweg (volgende week dacht ik weer). Je moet denk ik beter zoeken nu, maar ze zijn er nog wel.
Oct-05-2002 13:26
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
komt door de (steeds meer) grote feesten... die verknallen het clubleven
Oct-05-2002 13:40
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Ik hoop dat er weer wat nieuwe dingen gaan komen in "clubland", want anders is voor mij persoonlijk weinig meer te feesten in NL.....
Zou mooi zijn als de Kremlin-organisatie een nieuwe locatie weet te vinden, er weer eens een goed "ON"-feest in Off-Corso Rotterdam komt (ik noem een Sasha.... ) en Earth weer eens wat betere namen gaat programmeren.
Echt zonde dat die grote (sfeerloze) feesten het verpesten voor de clubs.....
Oct-05-2002 13:46
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Ja, inderdaad het begint op te vallen. Ook armin en ferry vertelden pas in interviews dat het er niet makkelijker op wordt voor de clubs.
Arnhem wordt waarschijnlijk ook opgedoekt als de zaken niet snel vooruitgang boeken.
grtz,
TNG
Oct-05-2002 15:35
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
van ellende moet ik maar VEEL naar de eau enzo toe
grote feesten trekken me minder lately, kvin die kleine feestjes wel net zo prettig... aanzienlijk goedkoper ook
maar tvalt me wel op dat ook de discotheken hier in de buurt steeds meer moeite moeten doen om een volle bak te trekken.. 'grote' namen uitnodigen enzo.. nie erg ofzo, maar volgens mij was een volle discotheek een paar jaar geleden vanzelfsprekender dan nu
nou maar hopen dat het nie de trend wordt, dat de grote feesten DE standaard worden en dat dr verder nix te doen is.. want dan kon het wel es snel gebeurd zijn met de gezelligheid
Oct-05-2002 16:55
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
in den Bosch zitten de "clubs" (ahum ahum) altijd propvol, misschien komt dit ook omdat er maar 1 "discotheek" is in Den Bosch en daar kunnen misschien net 750 man in
de kroegen zijn moeilijker vol te krijgen, dat merk ik wel
Ik verwacht dat over een jaar of wat de grote feesten en festivals bij het grote publiek gaan vervelen. De hoeveelheid feesten/festivals zullen afnemen en alleen de beste feesten/festivals zullen dan nog jaarlijks terugkeren, bv DanceValley.
Dit is het moment dat men weer naar de clubs terug trekt. Maar Sido heeft gelijk het is arme troef de laatste tijd in de Nederlandse clubs. Als ik zelf moet kiezen tussen een megaparty of een topavond in een club, dan kies ik het laatste. Veel meer sfeer, gezelliger, meer contact tussen DJ en publiek en op parties loopt tegenwoordig elke randdebiel en in een goeie club komt vaak toch een selectievere groep mensen, waardoor de sfeer vaak beter is. Onder selectievere groep versta ik mensen die weten waarvoor en voor welke dj ze naar een club gaan. Onder randdebielen versta ik oa hooligans die alleen komen om de sfeer te verzieken (bv vechtpartij op 4-elements tussen Hooligans, me hele avond verziekt).
Maar ik heb nog wel vertrouwen dat er diverse clubs het zullen overleven, maar ze gaan het zwaar krijgen de komende periode.
ik vind ook dat er op capital na weinig goeie feesten meer zijn, of komt dat omdat ik volledig blut ben...
nou vinnik wel dat er in de herfst altijd minder goeie feesten zijn, dus misschien is het de jaarlijkse herfstdepressie...ach laten we dat maar hopen..
Oct-05-2002 17:44
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by DjSuez
ik vind ook dat er op capital na weinig goeie feesten meer zijn, of komt dat omdat ik volledig blut ben...
nou vinnik wel dat er in de herfst altijd minder goeie feesten zijn, dus misschien is het de jaarlijkse herfstdepressie...ach laten we dat maar hopen..
Er is altijd na de zomer een herftdepessie en in januari en begin februari is het altijd dood qua feesten, al het geld is dan op bij iedereen.
Vind trouwens ook dat de feesten belachelijk duur worden de laaste tijd. Niks zeggende feesten met een line-ups met een stel B-DJ's kosten al gauw 30 a 35 pleuro's. Vaak zijn de feesten/festivals het geld niet waard.
Er is altijd na de zomer een herftdepessie en in januari en begin februari is het altijd dood qua feesten, al het geld is dan op bij iedereen
in december zijn er anders altijd nog wel feesten, en ik ben afgelopen winter ook begin februari alweer begonnen met men zomer-piek, om t maar ff zo te zeggen.., maar ik vind dat ze het beter beter kunnen verdelen, in april t/m juli minder feesten, en in september t/m november wat meer...