I wilde even iedereens mening hierover, maar als t aan mij ligt mag dj isaac ff wat minder produceren/remixen. Echt aaaaaaaal die platen lijken echt TE veel op mekaar. Op de harder mach 4 cd staan er 3 bijna direkt na elkaar....dat is toch wel "overkill" of nie???
In het begin vinnik zijn nummers wel oke, maar na een tijd wil ik ze niet meer horen, in ieder geval niet op mijn pc/cds !
Wat denken jullie hiervan dan TA'ers??
Oct-14-2002 21:43
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
zoals met al die shit. t komt vanzelf weer goed. natuurlijke selectie....
net zoals met trance. eerst onbekend, nu mainstream en over een poosje als hardstyle de mainstream scepter over genomen heeft weer normaal zoals het hoort. zo ook met de dj's/ producers. tis nu allemaal kwantiteit en geen kwaliteit. dus wacht een tijd en je krijgt weer kwaliteits platen als de hype over is.
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Ja ik ben het er wel mee eens dat iedere producer zijn eigen sound heeft / behoud, het is meer dat ik op de een of andere manier vrij gouw de nummers van isaac wat saaitjes ga vinden. Thats all
Vaag dat die gast trouwens nog nieteens op een qlimax heeft gedraait of ben ik nou niet helemaal 100 ??
Oct-15-2002 08:31
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Iedereen heeft een eigen sound.
alleen maakt isaac op het moment zoveel remixes dat het nogal opvallend in negatieve zin begint te worden.
Toch vindt ik um wel goed en vindt elke remix afzonderlijk beschouwd beter dan het origineel.
Oct-15-2002 09:19
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by SpeakerfreaK
Vaag dat die gast trouwens nog nieteens op een qlimax heeft gedraait of ben ik nou niet helemaal 100 ??
hij heeft op de vorige Qlimax gedraaid
Oct-15-2002 09:48
SpeakerfreaK
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Optimus
hij heeft op de vorige Qlimax gedraaid
haha oeps das waar, en ik was zelf nogwel op die qlimax!
Oct-15-2002 11:36
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Laat hem maar lekker doorgaan remixen maken, ik vind ze allemaal goed. Dat argument dat ze op elkaar lijken kun je bijna wel voor elke artiest gebruiken ja, zoals al is opgemerkt.
Het wordt alleen ook tijd voor weer eens een eigen plaat, want sinds On the edge heeft ie dat niet meer gedaan.
Oct-15-2002 13:13
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Mwah er is een groot verschil tussen eigen stijl en altijd dezelfde samples gebruiken....zelfde bassline, kick en natuurlijk niet te vergeten het opzwepende geluidje wat meneer helemaal zelf van Kitikonti heeft gejat. Structuur van het nummer is ook elke keer hetzelfde...kortom: