hai mensen, ik was laatst samen met een andere gast van trance.nu op bezoek in de studio van ferry corsten, waar we een leuk interview hebben gehouden. ferry is een topgoser!
allemaal extended nummers gehoord van zn system f album, plus dat nieuwe nummertje met birgit schuurman en zn remix van subsola. zn studio is vet, ik probeer wel ff een fotootje te posten ergens binnenkort.
oh, sorry... ik dacht dat jullie t misschien interessant zouden vinden
hoe moet ik t anders doen dan?
Jan-30-2003 13:01
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by ahp2002
oh, sorry... ik dacht dat jullie t misschien interessant zouden vinden
hoe moet ik t anders doen dan?
Uuuh, niet zeggen dat je van trance.nu bent enzo
Jan-30-2003 13:02
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Als ik op trance.nu zou posten dat ik n interview met Ferry Corsten heb gedaan en zou posten dat ie op tranceaddict te zien is zou ie er meteen vanaf gedonderd worden
Jan-30-2003 13:09
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
heel tof interview Tim!!
je kunt wel zien dat het ook erg gezellig was! Alle mannen van Tsunami zijn dan ook hele relaxte gasten
Jan-30-2003 13:36
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
Tof interview, maar 1 vraagje: waarom staan er geen specifieke vragen over Tiësto/Gouryella (met zn 2'en dus) in? Wilde hij daar niets over kwijt of is de relatie nogal bekoeld? Vond het ook vreemd dat hij zichzelf niet in het rijtje vond passen van artiesten die met Jan Johnston hebben gewerkt..
Jan-30-2003 16:49
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
1. respect to moderator petrus, omdat hij mijn argumenten over t locken van t topic in achting heeft genomen, dat zie je niet vaak meer op forums
2. tsja de relatie ferry corsten en tiesto is op zn zachts gezegd behoorlijk bekoeld... verwacht nooit meer tiesto in gouryella....
Jan-31-2003 03:33
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by ahp2002
1. respect to moderator petrus, omdat hij mijn argumenten over t locken van t topic in achting heeft genomen, dat zie je niet vaak meer op forums
2. tsja de relatie ferry corsten en tiesto is op zn zachts gezegd behoorlijk bekoeld... verwacht nooit meer tiesto in gouryella....
ik dacht ook al "he? gesloten? jammer"
een interviewtje met ferry is immers nooit weg
/me zwaait naar Tim
Jan-31-2003 11:33
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Ik ben jaloers op jullie Tim en Twan.. zo maar op de koffie bij Ferry