|
Ik vin de 1e overgang niet slecht, goed is anders maar het gaat wel.
Bij 7 naar 8 heb ik lang zitten puzzelen maar het wilde niet helemaal lukken, dus heb ik het maar ff zo gelaten. Echt slecht.
Ook 8 naar 9 is bras, maar da komt omdat het een rip was en ik moest um vroeg afkappen. Dat ging niet anders. al zou ie iets minder kunnen faden.
en van my name is Q is er alleen maar een liveset rip, dus da ging niet anders, maar kvin um zo vet dat ie erin moest.
Van de opbouw ben ik niet met je eens.
ik begin met de 2 rustigste platen, dan de vette beukers, de echte hardstyle.
Dan 2 ontzettend beukplaten (my name is Q en revulsion) en als afsluiter een snoei plaatje 
___________________
check my website:
www.riechels.nl
|