|
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
mja omdat jij ut bent, voortaan ff leze technoneger |
ben je ook al Mod Siesto?
Maar je hebt wel een beetje gelijk 
En omdat jij t bent Bellie, en ik m gister ook al zag, sluit ik m nu dan maar toch ff 
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|