Jävlar vilka glada nyheter. Jag som funderade på att se M.I.K.E.
i Helsingfors, jag åker hellre till Köpenhamn.
Avb och M.I.K.E. under samma tak kan bara bli guld, hoppas det sätter
upp ett datum snart. Hur fan bär sig danskarna åt ?
Oct-15-2002 16:01
eXton
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2002
Location: Malmö, Sweden
japp dom är inte tråkiga.. så jävla gött att bo så nära köpenhamn!
jag är 100% på kan jag säga - men det är väl inte säkert att båda spelar samma onsdag? jag skulle inte tro det med tanke på hur dyra dom lär vara att ta dit!
vad jag vet som har inte armin och push några samarbeten heller...
___________________
...and on the 7th day, God created eXton
Oct-15-2002 16:12
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Själv har ju jag haft två planer på att ta mig ner till Malmö men båda har spruckit pga. jobb....
Hoppas nu detta kommer passa in med bra datum... isf. sticker jag ner till det där...
Får inte vara 6 November
Tufft det skulle vara att se Armin en tredje gång... hmm, är det i December eller Januari drar jag ner, lätt.
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Oct-15-2002 16:27
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Oj helvete. Detta borde man ju inte missa.
Oct-16-2002 02:39
djred
Junior tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Stockholm
Då var det bara att invänta datum så man kan boka flygbiljett då
Oct-16-2002 18:48
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
wah wah faan måste ansöka om permis från lumpen direkt....van buuren knäckte på mystery...måste fn se han igen..¨å Push e ju aldrig fel det heller...grymt party....