Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Djävligt kul filmsnutt
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001
Djävligt kul filmsnutt

Tja!

Kom över den här länken igår och fick mig ett gott skratt.
Filen är ca 38 meg, men det är värt varenda sekund.

Disco !
(högerklicka och spara fil)

Greetz
NordLight

Old Post Oct-20-2002 11:03  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
OscarP
tranceaddict

Registered: Oct 2000

Hahaa, den var rolig. Ännu roligare att jag förstår vad den finska gubben pratar om.

Old Post Oct-20-2002 12:54  Sweden
Click Here to See the Profile for OscarP Click here to Send OscarP a Private Message Add OscarP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

den har funnits ett tag på teknikmagasinets hemsida tror jag sett den här nånstanns också för ett tag sen

Old Post Oct-20-2002 13:16 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by OscarP
Hahaa, den var rolig. Ännu roligare att jag förstår vad den finska gubben pratar om.

Inte visste jag att "Discofeeling" var ett finskt ord ?!

Old Post Oct-20-2002 13:39  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

tisc0 tanzi. sett förut men alltid lika kul.

någon som kan finska och vill skriva sub?

Help me identify these tunes, please:
ID1 and ID2

Old Post Oct-20-2002 14:20  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Han är ju grym... helt ärligt!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-20-2002 16:01  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by Aendy
Han är ju grym... helt ärligt!

Eller hur!
Kolla in vid 3:13 - då är han kung!!!

Greetz
NL

Old Post Oct-20-2002 16:13  Sweden
OscarP
tranceaddict

Registered: Oct 2000
Dancing Dude

Hahaaa, jag kan finska och jag kan skriva en sub! Men inte ikväll för nu ska jag ut...

Old Post Oct-20-2002 18:52  Sweden
Click Here to See the Profile for OscarP Click here to Send OscarP a Private Message Add OscarP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Fick en länk av brorsan till en rolig liten film alá Matrix... fast i denna film är det en ko och snubbe som slås... rätt kul faktiskt.... 25Mb stor

cow.mpeg

.../ Steve

Old Post Oct-22-2002 16:25  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fick en länk av brorsan till en rolig liten film alá Matrix... fast i denna film är det en ko och snubbe som slås... rätt kul faktiskt.... 25Mb stor

cow.mpeg

.../ Steve

länkar verkar spridas snabbt fick denna tidigare idag an en polare

Old Post Oct-22-2002 16:38 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Ganska snygg oxå, faktsikt.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-22-2002 16:41  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nosfea
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

cow.mpeg

.../ Steve

hahahha det är inte en liten film utan ett litet klip från en helt bizzar film filmen heter "kung pow - enter the fist".
Jag har sätt den på vcd, finns fler saker i den filmen som är ännu roligare, som tex när han tar 2 st marsvin & gör dem till nunchakus.

Old Post Oct-23-2002 18:40  Sweden
Click Here to See the Profile for nosfea Click here to Send nosfea a Private Message Add nosfea to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Djävligt kul filmsnutt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIdentify Artist and Song [2011] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAsu - 20 Years Of Living [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:59.

Forum Rules: