har fått en video från en kompis i USA med Tiesto som är ca 20 minuter lång o tänkte släppa den som en Internal för det inte är så bra kvalitet på den men misstänker att några här vill säkert se intervju med Tiesto på engelska och lite spelning.. men som sagt.. inte världens bästa kvalle på bild och ljud så om det e nån som har plats o slänga upp det på så hojta till så laddar jag upp den (med 10mbit helst).
Lyckades få bort all reklam och tog ur ljudet o höjde det lite o la tillbaks det för det var fruktansvärt lågt från början..woho =)
code:
00:00 - Tiesto Live
00:15 - Interview
01:40 - Chiller - Das Glockenspeil (Video)
04:50 - Interview
06:43 - Dj Tiesto - Flight 643 Live
09:35 - Interview
10:48 - Tiesto Live
12:04 - Interview!
15:48 - Delrium Feat. Leigh Nash - Innocente (Falling In Love) (Video)
Oct-21-2002 13:53
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
tack MiB
Oct-21-2002 14:19
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
MiB släng upp den på min ftp server.... mitt nya officiella TA Sweden konto....
Last edited by SteveTranz4ever on Oct-21-2002 at 21:22
Oct-21-2002 16:23
OscarP
tranceaddict
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har sett lite av klippet redan...
När ni sett det... är Tiestos huvud enormt eller är det bara jag...?
Haha, kan hålla med om att hans huvud är lite stort. Tycker att hela hans kropp känns lite "bananing".
Jag var fräck nog att ladda ner Sensation White Edition - Megamix White Edition (DVDrip SVCD) från dig också, hoppas det var ok? Men när jag försöker spola framåt så kommer det upp "felaktig parameter" i Media player, sen stängs den ner. Har provat BS player också, samma sak där. Har du samma problem eller saknar jag nån codec?
Oct-22-2002 22:36
MiB
-= can you feel it ¿ =-
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by OscarP
Haha, kan hålla med om att hans huvud är lite stort. Tycker att hela hans kropp känns lite "bananing".
Jag var fräck nog att ladda ner Sensation White Edition - Megamix White Edition (DVDrip SVCD) från dig också, hoppas det var ok? Men när jag försöker spola framåt så kommer det upp "felaktig parameter" i Media player, sen stängs den ner. Har provat BS player också, samma sak där. Har du samma problem eller saknar jag nån codec?
kör power dvd till svcd brukar funka bäst =)
Oct-22-2002 22:40
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by OscarP
Jo då det är helt ok att du tog hem Sensation också... spar kontot så kommer det så småning om hamna mer att ladda hem för just trancEaddict Svenskar...
Gör som MiB och jag... använd Power DVD, den rockar... själv har jag iof inga problem att köra filmerna alls med olika spelare, har lagt upp SVCD codec annars om nån skulle behöva det.
tack =) hehe...fick den från ett skivfodral.. men va bara halva ansiktet men va gör man då...kopierar den halvan o spegevänder o slänger ihop med den andra... hehe... så det e bara vänster sida av ansiktet allt.. =) men ball som bara den... gjorde den till wallpaper oxå... hur häftig som helst...
Drar ner paul van dyk o kollar igenom.. sen gör om den till mpg --> bin/cue ---> rar 15mb's filer... så det blir en vanlig relle som man kan kolla på i dvd =) tar ett himla tag o encoda om men drar upp den sen igen till dig..
pözz //MiB
EDIT: bleh...tyska =( hehe.. pallar INTE o sätta svensk text på den...