Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dj Tiesto på BPMTV
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002
Dj Tiesto på BPMTV

har fått en video från en kompis i USA med Tiesto som är ca 20 minuter lång o tänkte släppa den som en Internal för det inte är så bra kvalitet på den men misstänker att några här vill säkert se intervju med Tiesto på engelska och lite spelning.. men som sagt.. inte världens bästa kvalle på bild och ljud så om det e nån som har plats o slänga upp det på så hojta till så laddar jag upp den (med 10mbit helst).
Lyckades få bort all reklam och tog ur ljudet o höjde det lite o la tillbaks det för det var fruktansvärt lågt från början..woho =)

code:
00:00 - Tiesto Live 00:15 - Interview 01:40 - Chiller - Das Glockenspeil (Video) 04:50 - Interview 06:43 - Dj Tiesto - Flight 643 Live 09:35 - Interview 10:48 - Tiesto Live 12:04 - Interview! 15:48 - Delrium Feat. Leigh Nash - Innocente (Falling In Love) (Video)

Old Post Oct-21-2002 13:53  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

tack MiB

Old Post Oct-21-2002 14:19 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

MiB släng upp den på min ftp server.... mitt nya officiella TA Sweden konto....

tranz.mine.nu
tasweden / 4ever
7171

Ha de... / Steve

Old Post Oct-21-2002 15:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
MiB släng upp den på min ftp server.... mitt nya officiella TA Sweden konto....

tranz.mine.nu
tasweden / 4ever
7171

Ha de... / Steve

försökte ladda upp, men du tillåter inte att man skapar kataloger verkar det som

edit: testade att skicka upp en lös fil, men det gick inte heller

Old Post Oct-21-2002 15:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
OscarP
tranceaddict

Registered: Oct 2000

Ladda gärna upp den till mig!

213.89.131.181, on port 1982
upload/upload

Tack på förhand!

Old Post Oct-21-2002 16:03  Sweden
Click Here to See the Profile for OscarP Click here to Send OscarP a Private Message Add OscarP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by reveal
försökte ladda upp, men du tillåter inte att man skapar kataloger verkar det som

edit: testade att skicka upp en lös fil, men det gick inte heller
Just fasen ja... men det fixar jag nu.... testa igen

edit: Ser du uppar nu reveal... TACK. Så det är bara för folket att logga på å ta hem...

Last edited by SteveTranz4ever on Oct-21-2002 at 16:12

Old Post Oct-21-2002 16:07  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

laddar upp...

Old Post Oct-21-2002 16:12 
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Jag har sett lite av klippet redan...
När ni sett det... är Tiestos huvud enormt eller är det bara jag...?

Last edited by SteveTranz4ever on Oct-21-2002 at 21:22

Old Post Oct-21-2002 16:23  Sweden
OscarP
tranceaddict

Registered: Oct 2000

quote:
Jag har sett lite av klippet redan...
När ni sett det... är Tiestos huvud enormt eller är det bara jag...?

Haha, kan hålla med om att hans huvud är lite stort. Tycker att hela hans kropp känns lite "bananing".

Jag var fräck nog att ladda ner Sensation White Edition - Megamix White Edition (DVDrip SVCD) från dig också, hoppas det var ok? Men när jag försöker spola framåt så kommer det upp "felaktig parameter" i Media player, sen stängs den ner. Har provat BS player också, samma sak där. Har du samma problem eller saknar jag nån codec?

Old Post Oct-22-2002 22:36  Sweden
Click Here to See the Profile for OscarP Click here to Send OscarP a Private Message Add OscarP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

quote:
Originally posted by OscarP
Haha, kan hålla med om att hans huvud är lite stort. Tycker att hela hans kropp känns lite "bananing".

Jag var fräck nog att ladda ner Sensation White Edition - Megamix White Edition (DVDrip SVCD) från dig också, hoppas det var ok? Men när jag försöker spola framåt så kommer det upp "felaktig parameter" i Media player, sen stängs den ner. Har provat BS player också, samma sak där. Har du samma problem eller saknar jag nån codec?

kör power dvd till svcd brukar funka bäst =)

Old Post Oct-22-2002 22:40  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by OscarP

Jo då det är helt ok att du tog hem Sensation också... spar kontot så kommer det så småning om hamna mer att ladda hem för just trancEaddict Svenskar...

Gör som MiB och jag... använd Power DVD, den rockar... själv har jag iof inga problem att köra filmerna alls med olika spelare, har lagt upp SVCD codec annars om nån skulle behöva det.

MiB även din nya sig rockar.... as cool.

Old Post Oct-23-2002 05:12  Sweden
MiB
-= can you feel it ¿ =-

quote:

MiB även din nya sig rockar.... as cool.

tack =) hehe...fick den från ett skivfodral.. men va bara halva ansiktet men va gör man då...kopierar den halvan o spegevänder o slänger ihop med den andra... hehe... så det e bara vänster sida av ansiktet allt.. =) men ball som bara den... gjorde den till wallpaper oxå... hur häftig som helst...

Drar ner paul van dyk o kollar igenom.. sen gör om den till mpg --> bin/cue ---> rar 15mb's filer... så det blir en vanlig relle som man kan kolla på i dvd =) tar ett himla tag o encoda om men drar upp den sen igen till dig..

pözz //MiB

EDIT: bleh...tyska =( hehe.. pallar INTE o sätta svensk text på den...

Last edited by MiB on Oct-23-2002 at 12:04

Old Post Oct-23-2002 11:50  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dj Tiesto på BPMTV
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this song from Vexille (2007) Prepare for battle scene and Takashi [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSoul Mekanik - "C'est Robotique" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:18.

Forum Rules: