|
Hehe,tror tyskferdighetene mine kommer til nytte her.
Saken er den at TranceGiant,som startet den tråden,hadde akkurat kommet hjem fra en Adam Beyer-gig.Og der spilte han hardt.Jævlig hardt. Så hardt var det at han nesten ikke holdt det ut.Derfor synes han at George Bush burde kreve avvæpning av Adam Beyer(som jo er svensk) fra Sverige siden han er et så mektig "våpen", eller eventuelt angripe Sverige slik som han gjorde med Irak.Noe som jo er i tråd med USAs utenrikspolitikk nå om dagen. 
___________________
"Wenn du dich zum Untergrund zählst, reicht es nicht, es nur zu sagen. Du musst auch viel graben, um es zu werden."
|