|
| quote: | Originally posted by arjoderoon
jee wat een bouttent. de zaterdag 100% gay. nee das leuk voor de gewone stappers. hoe noemen ze dat? discriminatie geloof ik.....
oftewel: niet naar toe gaan die tent! |
weet jij dan hoe het is om te stappen tijdens een gaynight? ik denk dat je alleen maar een beetje bang bent, zo van 'ieh, dadelijk komen ze aan me'.
Vroeger was de scene gemengd (meer dan ie nu is). Door dat gemengde waren feesten veel extraverter, extravaganter, en veel meer partyminded. In Zwitserland is dat nog steeds zo. En het is daar in gewone clubs ERG leuk vertoeven, veel leuker dan hier in Nederland met het hoge testosterongehalte in de lucht. Wil ik GEEN testosteron tegen komen, dan moet ik naar een gaymight. Ik vermaak me er prima. En wat is er nou erg aan om door iemand van hetzelfde geslacht leuk gevonden te worden? Als je geen behoefte hebt, zeg je vriendelijk 'nee, bedankt' (net zoals ik dat doe als er weer zo'n kwijlende hond achter me aan drentelt) en feest weer lekker verder. t Is heus niet zo dat als je een momentje niet oplet, je dan meteen door de eerste de beste van achteren gepakt wordt hoor! Dr bestaan zoveel misverstanden, alsof elke homo elke vent wel zou lusten, en het alleen maar om de sex gaat. Jammer als je zo kortzichtig bent (en nee, ik bedoel jou er niet speciaal mee arjoderoon)
|