|
Re: מאמי
| quote: | Originally posted by DjChook
מאמי אה מאמי תפתחי את הרגליים
שבעה מדוכאים... שבעה פלסתינאים...
עכשיו חזרתי מההצגה המחודשת של מאמי
תשמעו, זה פשוט חוויה
גם למי שלא ממש אוהב רוק, זה פשוט מדהים המחזמר - רוק הזה
אורית שחף מהיהודים, מסטולה תחת, איזה קול יש לה תאמינו לי, משהו מטורף
וערן צור, גם כן תותח
והיה גם את מוסקונה (כאילו למי שלא זוכר) ובשביל אלון ימיני ואורן - אבא של דורין
קיצר זה ממש שווה, ההופעה בנמל ת"א ליד ה
TLV
פתחו שם תיאטרון חדש,
אני ממליץ בחום |
כן קראתי על ההופעה הזאת בעיתון
אומרים שהמילים שמה זה ביזיון למדינה ישראל
שקוטלים שם את המדינה והמדיניות שלה
ומהללים את הערבים או משהוא כזה
ככה היה כתוב לפחות ...
בכל אופן אני אוהב את היהודים !
זה בסגנון ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|