Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > låt
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002
låt

ville bara dela med mig en grej..en låt, vissa har redan hört en del av den, men jag ville posta den här iallfall, vissa gillar den men dem flesta "svenne transarna" bara slänger skit på den, alltså dom som "försöker göra musik" men dock inte lyckas nån vidare. hmmm...

aja,

Love Factory

kommentarer är velkommna om nån känner för det.

Old Post Oct-31-2002 13:24 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

det här var en ganska udda låt tycker jag. Den har potential att bli bra fast jag vet inte det känns som om den körs genom ett tjockt filter av brus. Huvudmelodin lyckas aldrig träda fram riktigt.
Svårt att förklara med ord men det var så jag upplevde den.

Old Post Oct-31-2002 15:37  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

tack for kommentarer rebel.
många har sagt tidigare att mina låtar är "grötiga" och det är väl det som du upplever. det finns ett ljud där som jag la dit som utfyllnad för jag tyckte det lät för tunnt, men det kanske var bra utan det iallfall

Old Post Oct-31-2002 16:23 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jag gillar den här stilen när allt går ihop lite....ganska lättlyssnat...perfekt nattmusik

dock ere en grej som jag stör mig på å de e att volumen på visa instrument verkar gå i vågor så att de går i en jämn våg och switchar mellan svagt å starkt så ibland framträder ljuden väldigt mycket å ibland inte alls

sen enligt min mening skulle den kunna balanseras bättre i ljudvolymerna...framförallt i förhållandet mellan melodier och slagverk

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-31-2002 16:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

det finns inga vågar mellan dem olika ljuden mannen, tvätta örona
tror du jag gör sånt med flit?

Old Post Oct-31-2002 18:23 
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

ne tror de va mitt ljud de va fel på...misstänkte nästan det...va bara tvungen å fråga så jag visste

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-31-2002 19:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

wehey! jag tyckte den va tokigt bra! jano acta stil! stabilt flow med syntharna. allt sitter i som en volvo motor, de blir ett sjukt skönt pladder. som vågor. grymt mjukt o bra ljud på stream synthen som ligger under översta plinget... mmm... sweet!

love, baby... love

Old Post Nov-01-2002 14:01  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > låt
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMelodic track to ID please [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnterra ‎- Distance [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:53.

Forum Rules: