התקנתי עדכון לזה והחארות האלה שמו פרסומות בכל מקום!!! מישהו יודע איך מבטלים את הזין הזה?????
___________________
אה תודה לאל שלא הורדתי! תעיף תתוכנה לגמרי מההארד דיסק כולל התקיות של ההיסטורי של האיי סי קיו ואז תתקין תגירסה הישנה ניראה לי זה יסדר את זה
היו שמועות שרוצים לקחת כסף על השימוש בתוכנה ........מסתבר שהמסחור עבד בצורה יותר מעצבנת חכה עוד שבועיים לא תוכל להכנס עם גרסאות ישנות !?!?! מה אנחנו לא מכירים אותם כבר
אני תמיד אמרתי שזאת חרא תוכנה.. יש עוד פול באגים שאם אתם רוצים לשמוע עליהם רק תגידו.. אמרתי פעם שנמחקו לי 500 מגה בגלל החרא הזה?
ספר לי אין לי באגים בה בכלל
ICQ LITE SUX הפונטים נדפקים השליחה חלק מהאנשים שיש להםאת זה אנלא רואה און לין וזה תאמינו לי הכי טוב icq98
quote:Originally posted by Rising אמרתי פעם שנמחקו לי 500 מגה בגלל החרא הזה? לא אחי... אנחנו עדיין מחכים שתגיד...
___________________ .
אני לא יכול בכלל לקרוא עברית מ ICQ LITE (טריליאן)
___________________ Never again.
יש קראק שמסיר את הפרסומות באיסיקיו לייט החדש הנה לינק CLICK ME
quote:Originally posted by DJ_Yuval יש קראק שמסיר את הפרסומות באיסיקיו לייט החדש הנה לינק CLICK ME אחי אתה תותח!!!!!!! תודה!!!!!! אבל יש לי עדיין פרסומות בחלון של ההודעות
quote:Originally posted by Ariels חכה עוד שבועיים לא תוכל להכנס עם גרסאות ישנות !?!?! מה אנחנו לא מכירים אותם כבר פרט נמק והסבר מה זה גרסאות ישנות? 2001 בי זה ישן? או שאתה מדבר רק על לייט? ניסיתי את הלייט המסריח הזה שהוא היה עוד בפיתוח... איזה חרא מרוכז הדבר הזה... אין היסטורי וזה גם לא נוח איך אתם יכולים להשתמש בזה בכלל? 2001 בי הכי טוב
quote:Originally posted by HyPeRSoNiC אחי אתה תותח!!!!!!! תודה!!!!!! אבל יש לי עדיין פרסומות בחלון של ההודעות למה אתה כזה קטנוני זה מוריד מהערך שלך כבנאדם אם יש לך פרסומות בחלון של ההודעות?! לא מבין מה הקטע פה... אז מה אם יש שם פרסומות... ביג פאקינג דיל
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA