אמאלה
לפני 10 דקות היה פיגוע בקניון ערים בכפ"ס
החלונות בבית שלי רעדו ואני גר 2 ק"מ משם
אח שלי ואמא שלי שם..
Nov-04-2002 16:24
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
אהההההההההההההההה
הם בסדר?!?!?!?
שמעתי על הפיגוע
יאללללללללללה
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Nov-04-2002 16:37
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
זה היה מממממממש מפחיד
פתאום שמעתי פיצוץ אז יצאתי למרפסת ואני קולט עשן יוצא מאזור הקניון ובהתחלה חשבתי שזה מקלקיליה שפוצצו משהו וידידה שלי בדיוק התקשרה ואמרה לי שזה מהקניון ושהדלתות של הבית שלה ממממממש רעדו
ואח שלי ואמא שלי היו בקולנוע בקומה מתחת
Nov-04-2002 16:42
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
פאקקק איך לא ידעתי עלזה?!@$!)@_
סעממק אני בטי וי
נקווה שאין הרבה ניפגעים
___________________
Nov-04-2002 16:52
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
ניקון, ספר, הם בסדר ?!
רשום הרוג, 22 פצועים כרגע
___________________
Never again.
Nov-04-2002 17:23
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
מה!?@!##@*!@*#!*%*!$@#
העיקר שכולם בסדר אלון!!
הרגע חזרתי מכדורגל וראיתי בדרך בטלויזיה את זה אז רצתי הביתה לראות מה קורה...
מקווה שהכל בסדר שם
Nov-04-2002 17:23
Dj Black-Dragon
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: K.Ono
וואי ניקו אחי אני מקווה שהכל בסדר....
אני לא גר קרוב לשם אבל הייתי בקניון שם כמה פעמים בזמן האחרון וחבר שלי היה אמור לפגוש מישהי שם היום ובסוף הוא לא הלך..
בכל אופן תמשיך לעדכן
___________________
Nov-04-2002 17:27
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
אני לא יודע איך הגיע הרוג ו22 פצועים זה מקום ממממש בלי אף אחד שם
זה הקטע הכי שומם של הקניון
ואמא שלי סיפרה לי שבדוגרי היא יצאה מהקולנוע והיא קולטת איזה רוסיה אחת רצה לכיוון הפיגוע מאמצע שום מקום וצורחת כמו מטורפת ובוכה ולא קרה לה כלום היא אפילו לא הייתה שם..
:/
Nov-04-2002 17:47
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
וואי איזה מזל
סעמק, עם הערבים האלה
יווו אתם לא מבינים איך היום הבנתי כמה המדינה הזאתי דפוקה
אתם יודעים שבשנה הקרובה כל ילד שלישי יהיה עני !
זה לא יאמן
___________________
Never again.
Nov-04-2002 17:49
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
אחי
דוגרי
תחשוב על זה
הנתונים ממממממממממממממממש לא נכונים
זה פשוט אנשים שלא מודיעים על הכנסה בשביל לא לשלם מס ואנשים שרוצים לקבל גם עוד דמי אבטלה
Nov-04-2002 17:58
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
מה אתה דפוק ?
אתה חיי בסרטים אחי, זה ככ נכון, אתה פשוט לא רואה את זה למה אתה חיי בעיר,
למשל ברמת גן אני בטוח שהמצב הוא 1 ל 10 או משהו כזה
אבל יש איזורים שפשוט כולם עניים, בגלל זה הסטטיסטיקה מתיישרת
זה הכל ש"ס הזונות האלה, לוקחים את הכסף בשביל השטויות שלהם
וגם ההתנחלויות המטומטמות וחסרות תועלת האלה לוקחות כסף
סעמק עם המדינה הזאתי
___________________
Never again.
Nov-04-2002 18:01
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by NyKoN
זה הקטע הכי שומם של הקניון
כן... זה ממש בכניסה לקניון, הוא בטח פחד להתקדם הלאה בגלל השומרים
בכל מקרה- יש אחוש בעיה עם קניון ערים למה זה קניון פתוח שאתה יכול להכנס מאלף ואחד כיוונים... אז קשה לאבטח אותו ב-100%
ראסמי מפחיד, הייתי אמור להיות שם בדיוק... אבל אמא גררה אותי לאכוש לקופי בין, וטוב שככה!