1 x Blank & Jones - The Mix Volume 1 Double CD
1 x Blank & Jones - The Mix T-Shirt
1 x Blank & Jones - Original Autograph Card
1 x Blank & Jones - Nightclubbing Keychain
(antar att det är samma Rebel9 som vi har här på SweTA )
___________________
man with no sig
Nov-05-2002 15:54
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Location: Sweden
Man får gratulera om det nu är rebel som hänger här.....
Fett nice vinst allså.....
Nov-05-2002 16:12
nils
château flight
Registered: Sep 2001
Location: örebro
wehey! inget taskigt pris inte! Grattis!!!
Nov-05-2002 17:38
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
Fan... Jag vinner aldrig något där
tror dockn jag svarade fel på första frågan men ändå...
jag är en sådan som aldrig vinner något
Nov-05-2002 17:48
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
sjyssta priser man får... om det är du...GRATTIS !
Nov-05-2002 17:53
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
fina priser =) grattis! (om d e du som vann!?) :P
___________________
Nov-05-2002 18:17
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
schrattis mannen.... eller bara grattis.. låter bättre
___________________
Daniel
Nov-05-2002 20:32
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
fick ett mail från Blank & Jones's agentur igår som meddela mig om tävlingen. Hade helt glömt bort att jag ens ställt upp i den här tävlingen så jag blev helt tagen på sängen
Tack som fan för era gratulationer.