Nu is het dan allemaal officieel en de flyer staat online! www.housenation.nl voor als je de flyer wilt zien! Lokatie: P60 Amstelveen Datum: 07-12-2002 VVK: 12€ DVK: 16€ (voor 22.00 uur de eerste 50 kaarten voor VVK prijs!) Tijd: 21.00 - 04.30 Line up: Main Stage: Technoboy Luna DJ Baba Cold Fusion Dollé Aurelio Idger Floor 2: Harddrive Residents Dus wie komt er allemaal?? http://dance.student.utwente.nl/~pa...le;PARTYID=4274
___________________ sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
ben erbij hoer!
Ik ook hoor. Lekker dichtbij
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
quote:Originally posted by Cosmic Guy Ik ook hoor. Lekker dichtbij Ok dan! Gezellig! Ik zal zo snel mogelijk ook de time-table even bekend maken! Is misschien ook wel leuk om te weten! Grtz.
quote:Originally posted by mido Ok dan! Gezellig! Ik zal zo snel mogelijk ook de time-table even bekend maken! Is misschien ook wel leuk om te weten! Grtz. Ja, inderdaad. en houden we nog een meeting? PS: kaarten verkrijgbaar op de normale vvk adressen?
quote:Originally posted by Cosmic Guy Ja, inderdaad. en houden we nog een meeting? PS: kaarten verkrijgbaar op de normale vvk adressen? Kaarten zijn te krijgen op de vvk adressen die op www.housenation.nl vermeld staan. VVK begint tussen dinsdag, woensdag of donderdag! Gewoon ff belletje geven richting 1 van de adressen. Er wordt een meeting gehouden vanuit PF.... misschien combi meeting doen??