|
לא רק שלכל אחד יש שיטה שונה, יש לו גם שיטה שונה בין כל 2 שירים אחי... לא כזה פשוט.
יש כל מיני דרכים, הראשונה שהשתמשתי בה היא אחרי הביטמאטצ', עם סידים, לתת לשניהם לזרום עם הבאסים למטה בטראק הנכנס ופשוט לעשות סוואפ בקיקים, תוך קיק אחד לגמרי להוריד את הבאס ביוצא ולהרים בנכנס, ואז לתת להם להתנגן את שהיוצא מסתיים. עד כמה שזה יישמע אולי קל מדי ולא "מומחה" מספיק, זה נשמע בסיידר גמור.
___________________
Check My Music
|