Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מה השיטה שלך ?!?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Djsamorai
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2002
Location: il
Smiley DJ מה השיטה שלך ?!?

אולי כבר היה טרד כזה

אבל כל מי שעושה כאן מיקסים

אולי יסביר איך הוא עושה אותם בידיוק ?


הקוונה היא איך כל אחד מימכם מעביר שיר

אני מאמין שלכל אחד יש שיטה שונה


וזה קצת (הרבה ) יעזור לי

Old Post Nov-02-2002 20:08  Israel
Click Here to See the Profile for Djsamorai Click here to Send Djsamorai a Private Message Add Djsamorai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

לא רק שלכל אחד יש שיטה שונה, יש לו גם שיטה שונה בין כל 2 שירים אחי... לא כזה פשוט.

יש כל מיני דרכים, הראשונה שהשתמשתי בה היא אחרי הביטמאטצ', עם סידים, לתת לשניהם לזרום עם הבאסים למטה בטראק הנכנס ופשוט לעשות סוואפ בקיקים, תוך קיק אחד לגמרי להוריד את הבאס ביוצא ולהרים בנכנס, ואז לתת להם להתנגן את שהיוצא מסתיים. עד כמה שזה יישמע אולי קל מדי ולא "מומחה" מספיק, זה נשמע בסיידר גמור.


___________________
Check My Music

Old Post Nov-02-2002 20:21  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djsamorai
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2002
Location: il

מממממ...

הבנתי פחות או יותר

ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ?

לפי מה ?

Old Post Nov-02-2002 20:24  Israel
Click Here to See the Profile for Djsamorai Click here to Send Djsamorai a Private Message Add Djsamorai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by Djsamorai
מממממ...

הבנתי פחות או יותר

ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ?

לפי מה ?


לפי הסאונד של הטראק
אם יש באס חזק חלש
עוצמה שלו
HARD / UPLIFTING
זה תלוי

Old Post Nov-02-2002 20:30 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

quote:
Originally posted by Djsamorai
מממממ...

הבנתי פחות או יותר

ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ?

לפי מה ?


אין דפוסים קבועים למיקסוס...
"מומלץ"
זה ע"י אדם אחד, זה שונה בין דיג'יי לדיג'יי ומוסכמות נועדו לשבירה בכל מקרה. עם הנסיון לומדים אחי, באמת שלא כדאי לך לעצב לעצמך סטנדרטים לפי אחרים.


___________________
Check My Music

Old Post Nov-02-2002 20:42  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djsamorai
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2002
Location: il

quote:
Originally posted by oDrori
אין דפוסים קבועים למיקסוס...
"מומלץ"
זה ע"י אדם אחד, זה שונה בין דיג'יי לדיג'יי ומוסכמות נועדו לשבירה בכל מקרה. עם הנסיון לומדים אחי, באמת שלא כדאי לך לעצב לעצמך סטנדרטים לפי אחרים.


לא סטנדרטים !

טיפים

שאני יוכל לילמוד מהם מבין ?

Old Post Nov-02-2002 20:46  Israel
Click Here to See the Profile for Djsamorai Click here to Send Djsamorai a Private Message Add Djsamorai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

קולט אותךך אחי אני פשוט אומר שהכי טוב זה למצוא ציוד לעבוד עליו ולהתחיל להתאמן... כל מקרה, בד"כ בטראנס אנשים מכניסים בהדרגה, גם עם הווליום, גם עם הבאס את הטראק הנכנס, תוך כדי שהם מוציאים בהדרגה, גם עם הווליום, גם עם הבאס את היוצא...
אם אני מבין מה פחות או יותר אתה שואל


___________________
Check My Music

Old Post Nov-02-2002 20:58  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

ארמ
אני משתמש בשיטה של להוריד את הבאס כשמעבירים ואז ברגע הנכון להחזיר אותו לאט לאט

זה נשמע בסדר גמור

Old Post Nov-02-2002 21:07  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnthemFreak
Pussy Addict!!!



Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel

קנו לי ציוד לפני איזה יומיים!!!
ואני די מתקשה בקטע של המהירות!!!
זכרתי שזה יותר קל!!
כאילו זה רק יומיים כן, אבל אני זוכר פעם הייתי עושה את זה הרבה יותר טוב!
אני זוכר משהו אמר לי פעם, וזאת שיטה די של מתחילים... שאתה צריך לראות איזה קיק קודם לשני ואז לפי הקיק הראשון רואים שהטראק מהיר יותר
אז מאיטים אותו בחצי כאילו
-5%
ואז רואים מה קורה ואז בוחרים לפי חצאים
כאילו 2 וחצי
או 7 וחצי
ככה
למרות שזה שיטה די מפגרת למה בדרך כלל אם אתה נשאר באותו סגנון אז המהירות די קרובה ולא מגיעה להפרשים של 7 וחצי אחוזים!!!!

הכי טוב לפי השמיעה
אני מנחש שלאט לאט ני ישתפר ויהיה טיאסטו הבא

Old Post Nov-02-2002 21:11  Israel
Click Here to See the Profile for AnthemFreak Click here to Send AnthemFreak a Private Message Add AnthemFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

quote:
Originally posted by AnthemFreak
קנו לי ציוד לפני איזה יומיים!!!
ואני די מתקשה בקטע של המהירות!!!
זכרתי שזה יותר קל!!
כאילו זה רק יומיים כן, אבל אני זוכר פעם הייתי עושה את זה הרבה יותר טוב!
אני זוכר משהו אמר לי פעם, וזאת שיטה די של מתחילים... שאתה צריך לראות איזה קיק קודם לשני ואז לפי הקיק הראשון רואים שהטראק מהיר יותר
אז מאיטים אותו בחצי כאילו
-5%
ואז רואים מה קורה ואז בוחרים לפי חצאים
כאילו 2 וחצי
או 7 וחצי
ככה
למרות שזה שיטה די מפגרת למה בדרך כלל אם אתה נשאר באותו סגנון אז המהירות די קרובה ולא מגיעה להפרשים של 7 וחצי אחוזים!!!!

הכי טוב לפי השמיעה
אני מנחש שלאט לאט ני ישתפר ויהיה טיאסטו הבא


בהצלחה אחי אני בקרוב חוזר למקסס אחרי כמה חודשים טובים... השיטה שלך באמת הייתה שיטה טובה להתחיל איתה (זאת שיטה לביטמיקס, נראה לי הוא התכוון למקסוס עצמו) אבל לא יודע... שנאתי לעשות אותה אז הייתי יותר סלקטיבי בקשר לכמה אחוזים אני יורד


___________________
Check My Music

Old Post Nov-02-2002 21:14  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnthemFreak
Pussy Addict!!!



Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel

למי שיש את הפיוניר 100......
אני לא בטוח אבל אני מרגיש את זה לפעמים במיקס!!!
שאני עושה את האפקט
JET
המהירות מתפקששת לי.. ואז יש בלאגן למה הביטמיקס לא טוב!!!
כאילו אני עושה סיבוב על הגלגל עם הג'ט ואז כזה ה מתחיל להתבלגן ואני בדקתי אם המהירות מתאימה בלי הג'ט
זה קורה למשהו פה???

Old Post Nov-02-2002 21:21  Israel
Click Here to See the Profile for AnthemFreak Click here to Send AnthemFreak a Private Message Add AnthemFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Kreing^^
Syncope



Registered: Jul 2001
Location: rothland

אני לא כל כך יכול לתת לך טיפים, כי אני גם דיי מתחיל בזה אבל אני עושה את זה ככה:
אני מחכה שהשיר יעבור את העליה שלו ויתחיל האאוטרו
בדיוק כשמתחיל האוטרו אני מתחיל להכניס את השיר השני אבל בלי באסים
בעקרון לאוטרו של כל שיר יש תבנית כזאת
בהתחלה יורדים הסינטים, אחרי זה הבאסים ונשארים הקיקים עד הסוף של השיר
(לפחות ככה זה ברוב הטראנסים)
ברגע שמתקרבת הנקודה שהבאסים עומדים לרדת אז מתחיל להעלות את הבאסים של השיר השני
ואז אתה מתחיל להוריד את הווליום של השיר הראשון וגם להוריד לו את הבאס כדי שישמעו פחות את הקיקים שנשארים
המממ וזהו!

אבל יש עוד מלאאאאאאא דרכים לעשות את זה
למשל ביט מאצ' זה כשאתה מתמרן ומחליף בין הטראקים כשהקיקים בדיוק באותה המהירות והם משתלבים אחד בשני.

לסיכום משפט חוכמה:
all u have to do is practice!


___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."

--=My Music=--

Old Post Nov-02-2002 21:26  Israel
Click Here to See the Profile for DJ-Kreing^^ Click here to Send DJ-Kreing^^ a Private Message Add DJ-Kreing^^ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מה השיטה שלך ?!?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #4 Ben Lost Guestmix on Global DJ Broadcast 06-28-04 [2008] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSize 9 - I'm Ready (feat. Josh Wink) [Remix] [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:34.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!