|
den gamla klassikern dealer....satt å lirade som fna å tävlade med polarna....komme rinte ihåg va rekordet va men de va jävligt mycket 
å jävlar i havet va morsan lackade då hon såg det sen...tyckte de va helt fel å höll värsta predikan om hur fel de va osv...vadå inte kunna ta skämt 
[edit]
rekordet för min del just nu ligger på $9,458,330...nån som lyckats bättre? 
___________________
| quote: | Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave |
Last edited by Vizay on Nov-03-2002 at 04:28
|